Σοβαρό εργατικό ατύχημα με θύματα δύο εργάτες, ηλικίας 41 και 49 ετών, σημειώθηκε στα Ιωάννινα με τους δύο άνδρες να παραμένουν νοσηλευμένοι στο νοσοκομείο Χατζηκώστα.
Οι δύο εργαζόμενοι στα Ιωάννινα τραυματίστηκαν στο δασύλλιο του Αβγού, ενώ, όπως τονίζει το epiruspost.gr, πρόκειται για συνεργείο που εκτελούσε εργασίες κοπής δέντρων μετά από ανάθεση του ΔΕΔΔΗΕ.
Όπως προκύπτει από τις σχετικές πληροφορίες, οι δύο εργάτες βρισκόταν στο καλάθι του γερανού και έκοβαν δέντρα. Ένα από τα κλαδιά έπεσε μέσα στο καλάθι με αποτέλεσμα αυτό να κοπεί και να καταλήξει στο έδαφος.
Ο ένας από τους δύο φέρει σοβαρά τραύματα ενώ ο εργολάβος έχει κληθεί για κατάθεση στην αστυνομία.
- «Πίσω από τους αριθμούς κρύβονται άνθρωποι»: Γιατί οι αγρότες κατεβάζουν τα τρακτέρ μέσα στο καλοκαίρι
- Τι ακριβώς εννοεί ο Έντι Ράμα με το «Δεν είμαι ο Νονός της Αλβανίας» ενώ μια χώρα φλέγεται;
- Δεν ξέρεις γερμανικά; Τα μπρατσάκια σου και σε άλλη παραλία - Η πλαζ που σου ζητά «πτυχίο»
- Οι Βρετανοί ζουν το ίδιο δράμα με εμάς και το σουβλάκι
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.