Μενού
Δυστύχημα στα Τέμπη
Στιγμιότυπο από το δυστύχημα των Τεμπών | Intime
  • Α-
  • Α+

Μία επικοινωνιακή «κολοκυθιά» προδίδουν όσα έχουν γίνει γνωστά για τον χειρισμό των αποκαλούμενων νέων βίντεο για την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη, που είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας.

Όπως αναφέρεται στον Alpha, ο παρονομαστής της υπόθεσης είναι το αδιανόητο του να παραδίδονται τέτοια κομβικά για τη δικογραφία πλάνα της μοιραίας αμαξοστοιχίας στον αρμόδιο ανακριτή, δύο ολόκληρά χρόνια μετά την καταγραφή τους.

Απ' ό,τι φαίνεται επίσης, η ανάδυση των νέων στοιχείων συμπίπτει χρονικά με την κλήση των υπεύθυνων της Interstar και του ΟΣΕ να καταθέσουν ενώπιον εισαγγελέα.

Τέμπη: Ερωτηματικά και αποσιωπητικά στην υπόθεση

Στο ρεπορτάζ του μέσου εκφράζεται η εύλογη απορία, για το αν οι διατυπώσεις του όψιμα διορισμένου από την κυβέρνηση ανακριτή ήταν ασαφείς σχετικά με τα απαιτούμενα στοιχεία, ή αν κάποια πρόσωπα δεν τις υπάκουσαν.

Το μέσο αποκάλυψε μάλιστα την αλληλογραφία μεταξύ της Interstar και του εν λόγω ανακριτή, με έγγραφο από τις 22/11 του 2024, όπου η εταιρεία υποστηρίζει πως έχει αποστείλει ό,τι στοιχείο έχει ζητηθεί, όχι όμως και τα επίμαχα βίντεο.

Τα παραπάνω παραδόθηκαν μόλις στις 13 Δεκεμβρίου 2024, και μία εβδομάδα μετά, κλήθηκε ο υπεύθυνος της εταιρείας ως ύποπτος απείθειας, αναφέρεται.

Όπως επισημαίνεται, ο ανακριτής είχε απαιτήσει βιντεοληπτικό υλικό φόρτωσης και εκφόρτωσης και των δύο αμαξοστοιχιών από τον σταθμό της Θεσσαλονίκης, όμως του είχαν σταλεί μόνο τη επιβατικής.

Από τη μεριά της, η Insterstar ισχυρίζεται πως επρόκειτο περί λάθους του ίδιου, καθώς η φόρτωση δεν γινόταν στη Θεσσαλονίκη, αλλά σε κοντινό σταθμό.

Η τελευταία δικαιολογία αφήνει το ερώτημα να αιωρείται, κατανοώντας τη φερόμενη αστοχία της διατύπωσης του ανακριτή, γιατί η εταιρεία δεν προθυμοποιήθηκε να παρέχει ούτως ή άλλως το σχετικό υλικό, εκείνη την περίοδο.

Τέμπη: Στελέχη της Interstar κατέθεσαν ως ύποπτοι πριν τα νέα βίντεο 

Στελέχη της εταιρείας σεκιούριτι που έδωσε στη δημοσιότητα βίντεο από το δυστύχημα των Τεμπών, φέρονται να κλήθηκαν να καταθέσουν, πριν τη δημοσιοποίηση των νέων βίντεο. 

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, 13 ημέρες μετά το δυστύχημα ζητήθηκε για πρώτη φορά το οπτικό υλικό. Στη συνέχεια έγινε το μπέρδεμα με το από ποιον σταθμό είχε ξεκινήσει η εμπορική αμαξοστοιχία κι αν είχε προτεραιότητα η εμπορική ή η επιβατική, γιατί ουσιαστικά το υλικό που ζητήθηκε αρχικά ήταν αυτό της επιβατικής.

Τον Μάιο του 2024, αφού παρενέβη η κ. Αδειλίνη, ο κ. Μπακαΐμης ζήτησε το οπτικό υλικό, όχι μόνο του σταθμού από τον οποίο ξεκίνησε η αμαξοστοιχία, αλλά και το οπτικό υλικό από τους σταθμούς διέλευσης.

Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, από την εταιρεία τους απάντησαν δυο μήνες αργότερα ότι δεν υπάρχει αυτό το υλικό από τον σταθμό αναχώρησης της εμπορικής αμαξοστοιχίας.

Τότε ο ίδιος επανέρχεται στις 11/11 του 2024 τονίζοντας ότι εκείνος έχει ζητήσει και τους σταθμούς διέλευσης. Μετά από αυτό, ο κ. Μπακαΐμης κάλεσε σε ανωμοτί κατάθεση, ως υπόπτους, όχι μόνο τα στελέχη της εταιρείας φύλαξης του σιδηροδρόμου, αλλά και τον επικεφαλής.

Και τότε βρέθηκαν τα βίντεο τα οποία κατατέθηκαν την περασμένη εβδομάδα από τον κ. Καπερνάρο στον κ. Μπακαΐμη, αναφέρθηκε στο ρεπορτάζ στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA