Επιστήμη
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

Ανακαλύφθηκε ένας από τους μεγαλύτερους δεινοσαύρους, με μέγεθος όσο ένα γήπεδο μπάσκετ

Σε μία σημαντική ανακάλυψη προχώρησαν επιστήμονες στην Αυστραλία καθώς εντόπισαν απολιθώματα ενός από τους μεγαλύτερους δεινοσαύρους που περπάτησαν ποτέ στη Γη - Και το όνομα αυτού... «Αυστραλοτιτάν»

Πηγή: Eromanga Natural History Museum-Vlad Konstantinov / ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ένας δεινόσαυρος που ανακαλύφθηκε στην Αυστραλία και ονομάστηκε «Αυστραλοτιτάν» (ή «Νότιος Τιτάνας») είχε ύψος 6,5 μέτρων, σχεδόν όσο δύο όροφοι κτιρίου, και μήκος 30 μέτρων, όσο περίπου ένα γήπεδο μπάσκετ. Είναι ένας από τους δέκα έως 15 μεγαλύτερους δεινοσαύρους που έχουν ποτέ ανακαλυφθεί στη Γη και ο μεγαλύτερος στην Αυστραλία.

Διαβάστε ακόμα: Οι τυραννόσαυροι ήταν κοινωνικοί: Κυνηγούσαν σε κοπάδια, σύμφωνα με νέα έρευνα

Απολιθωμένα τμήματα του σκελετού του μεγαλόσωμου δεινοσαύρου, με την επιστημονική ονομασία Australotitan cooperensis, είχαν αρχικά ανακαλυφθεί στην περιοχή Ερομάνγκα της νοτιοδυτικής Κουίνσλαντ το 2007, οπότε άρχισαν ανασκαφές, οι οποίες συνεχίζονται.

Οι επιστήμονες, οι οποίοι -μετά από μακρά μελέτη των απολιθωμάτων- έκαναν τώρα τη σχετική ανακοίνωση στο επιστημονικό περιοδικό PeerJ, σύμφωνα με τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης» και το BBC, εκτιμούν ότι επρόκειτο για ένα φυτοφάγο δεινόσαυρο της ομάδας των σαυροπόδων, με πολύ μακρύ λαιμό, μακριά ουρά και πόδια σαν κολόνες, που ζύγιζε 70 τόνους και έζησε πριν 92 έως 96 εκατομμύρια χρόνια.

Επειδή η Αυστραλία είναι κυρίως επίπεδη και χωρίς οροσειρές και φαράγγια, που σταδιακά θα εξέθεταν τα απολιθώματα λόγω της διάβρωσης των πετρωμάτων, θεωρείται ένα από τα πιο δύσκολα μέρη στον κόσμο για την ανακάλυψη οστών δεινοσαύρων. Οι ανακαλύψεις συνήθως γίνονται από αγρότες που εντοπίζουν απολιθώματα, όταν αυτά έρχονται στην επιφάνεια του εδάφους.

Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ