Shutterstock

Επιστήμονες ανακάλυψαν πραγματικά στοιχεία ταξιδίου στο χρόνο και δεν είναι έτσι όπως το φαντάζεστε. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από δύο ερευνητές στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ της Γερμανίας έδειξε ότι το ταξίδι στον χρόνο είναι εφικτό για κάποια υλικά, όπως το γυαλί

Η μελέτη ονομάζεται «Αναστρεψιμότητα του χρόνου κατά τη γήρανση των υλικών» και σύμφωνα με την Indy 100, ο χρόνος έχει διαφορετική επίδραση στη σύνθεση των υλικών.

Τα μόρια του γυαλιού δεν ακολουθούν τις παραδοσιακές μοριακές δομές, αλλά τα μόρια του πέφτουν συνεχώς σε νέα σημεία και έτσι το γυαλί μπορεί και αντιστρέφει συνεχώς το χρόνο σε μοριακό επίπεδο.

Για να επιβεβαιωθεί το παραπάνω σενάριο, παρατηρήθηκαν γυάλινες δομές χρησιμοποιώντας φως λέιζερ. Έτσι, παρατηρήθηκαν τα δείγματα γυαλιού να σπρώχνονται και να αναμορφώνονται σε νέες ρυθμίσεις.

Ο καθηγητής Thomas Blochowicz είπε ότι: «Οι μικροσκοπικές διακυμάνσεις στα μόρια έπρεπε να τεκμηριωθούν χρησιμοποιώντας μια εξαιρετικά ευαίσθητη βιντεοκάμερα. Δεν μπορείτε απλώς να παρακολουθήσετε τα μόρια να κινούνται γύρω». Ωστόσο, λόγω του τρόπου που το γυαλί κινείται εσωτερικά δεν είναι δυνατό για τους επιστήμονες να εξηγήσουν αν οι αλλαγές συμβαίνουν προς τα εμπρός ή προς τα πίσω.