ΚΟΙΝΩΝΙΑ
14/04/2022 10:45

Skroutz: Τι απαντά η εταιρεία για τις καταγγελίες αγορών από συνεργαζόμενο site που δεν παραδόθηκαν

Οι καταναλωτές βάλλουν κατά της Skroutz σημειώνοντας παράλληλα ότι εκείνη δεν είχε προειδοποιήσει εγκαίρως άλλους καταναλωτές μέσω των αρνητικών κριτικών που δημοσιεύονται στη σελίδα της

Newsroom
Κείμενο: Newsroom
Skroutz: Τι απαντά η εταιρεία για τις καταγγελίες αγορών από συνεργαζόμενο site που δεν παραδόθηκαν
Πηγή: Shutterstock
Ανάγνωση:

Απάντηση στα οργισμένα σχόλια επισκεπτών της διαδικτυακής πλατφόρμας αγορών Skroutz έδωσε η εταιρεία, ύστερα από τις καταγγελίες σχετικά με συνεργαζόμενη επιχείρηση, η οποία παρέθετε τα προϊόντα της και μέσω του Skroutz, ωστόσο, αθετούσε τις συμφωνίες και καταγγέλλεται ότι έπαιρνε τα χρήματα και δεν έστελνε ποτέ τα προϊόντα. Οι καταναλωτές μιλούν συγκεκριμένα για την σελίδα «365shop» για την οποία η Skroutz εξέδωσε σχετική ανακοίνωση.

«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».

Οι καταγγελίες για την 365shop

Οι καταναλωτές βάλλουν κατά της Skroutz σημειώνοντας παράλληλα ότι εκείνη δεν είχε προειδοποιήσει εγκαίρως άλλους καταναλωτές μέσω των αρνητικών κριτικών που δημοσιεύονται στη σελίδα της.

Σε ό,τι αφορά στην «365shop» της 365 shop gr Μονοπρόσωπη ΙΚΕ – με την οποία η Skroutz.gr είχε συνεργασία- το ηλεκτρονικό κατάστημα 365shop ενημέρωνε αρχικά τους πελάτες του ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης των προϊόντων είναι από 4 έως 10 εργάσιμες ημέρες. Στη συνέχεια σταμάτησε να απαντά σε e-mails και τηλεφωνικές κλήσεις και τελικά έπαψε τη διαδικτυακή της παρουσία. Αυτή τη στιγμή όποιος επιχειρεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα εμφανίζεται το μήνυμα «Σύντομα κοντά σας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Google News
Ακολουθήστε το Reader στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.
# TAGS:
SKROUTZ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
Newsroom
Κείμενο: Newsroom

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ