Μενού
  • Α-
  • Α+

Οι ημερήσιες εκδρομές, όπου οι επιβάτες δεν γνωρίζουν τον προορισμό κατά την επιβίβαση, ήταν δημοφιλείς τη δεκαετία του 1990, εξηγεί το BBC.

Πλέον, αποτελεί λύση για την ενίσχυση του τουρισμού και κατ΄επέκταση την αύξηση του τζίρου των αεροπορικών εταιρειών, που πλήττονται από την πανδημία. Σημειώνεται, ότι η Thai Airways ανακοίνωσε ότι θα μειώσει το εργατικό δυναμικό της κατά 50% αυτή την εβδομάδα.

Τα στοιχεία της AAPA (Ένωση Ασιατικών Αερογραμμών) που κυκλοφόρησαν αυτήν την εβδομάδα έδειξαν ότι ο αριθμός επιβατών για τον Ιανουάριο ήταν μόλις 4% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, όταν 33,5 εκατομμύρια επιβάτες πέταξαν σε όλη την περιοχή.

Η Qantas ήταν μια από τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες που προσέφερε «πτήσεις στο πουθενά», για να ενισχύσει τον τουρισμό της χώρας.

Οι μυστηριώδεις πτήσεις είναι το τελευταίο χαρτί της αυστραλιανής αεροπορικής εταιρείας για να προσελκύσει περισσότερους επιβάτες.

Το ολοήμερο πακέτο περιλαμβάνει δραστηριότητες που κυμαίνονται από οινοποίηση και γκουρμέ γεύματα, έως κολύμβηση σε τροπικά νησιά.

Με τα διεθνή σύνορα να είναι απίθανο να ξανανοίξουν μέχρι το 2022, η Qantas ζήτησε από την κυβέρνηση να λανσάρει τα εγχώρια ταξίδια τώρα που ξεκινούν οι κυκλοφορίες των αυστραλιανών εμβολίων για τον κορονοϊό. 

Διαβάστε ακόμα 

Κορονοϊός: 168 εκατ. παιδιά έχουν μείνει εκτός σχολείων για έναν χρόνο!

Το εμβόλιο κατά του κορονοϊού «διασπά» την Ευρωπαϊκή Ένωση - Χώρες στρέφονται σε Ισραήλ, Κίνα και Ρωσία

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA