Θετικοί στον κορονοϊό διαγνώστηκαν και οι δυο παρουσιαστές του πρωινού μαγκαζίνο «Συνδέσεις», που προβάλλεται καθημερινά στην ΕΡΤ. Οι Κώστας Παπαχλιμίντζος και Χριστίνα Βίδου, ενημέρωσαν μέσω των social media για την κατάσταση της υγείας τους και πως για λίγο καιρό δεν θα μπορούν να παρουσιάζουν το μαγκαζίνο.
Σύμφωνα με τον Κώστα Παπαχλιμίντζο, ο ίδιος είχε κάνει και τις τρεις δόσεις του εμβολίου όμως «βρήκε τη χαραμάδα ο κορονοϊός και πέρασε».
Η εκπομπή, όπως ανακοίνωσε ο δημοσιογράφος, θα βγαίνει «με έναν… υβριδικό τρόπο από αύριο και με τη Νίνα Κασιμάτη στο τιμόνι».

«Τα χαμόγελα παραμένουν no matter what. Για λιιιγο οι Συνδέσεις ΕΡΤ θα αποσυνδεθούν, λόγω covid. Είμαστε κι οι δύο θετικοί, αλλά ευτυχώς τρείς φορές εμβολιασμένοι γι αυτό και το περνάμε εντελώς ανώδυνα. Η τεχνολογία δε θα μας κρατήσει μακριά από την εκπομπή. Μέσω skype θα τα λέμε. Οικοδέσποινα για τις επόμενες ημέρες θα είναι η Νίνα Κασιμάτη . Νίνα σ ευχαριστούμε», έγραψε η Χριστίνα Βίδου στη δική της ανάρτηση.
- Ρωτήσαμε το ChatGPT ποια είναι η καλύτερη ομάδα στην ιστορία του Μουντιάλ - Ναι, είναι αυτή που φαντάζεστε
- Πνίγηκε ο αδερφός του δημοσιογράφου του ΑΝΤ1, Νίκου Νικολετάκη - «Ήταν ο πιο καλόψυχος άνθρωπος»
- Υπόθεση Κακαλέτρη: Η ιστορία του μαθητή που αιματοκύλισε σχολείο στη Σπάρτη επειδή έμεινε μεταξεταστέος
- Άντι Μπέρναμ: Ο «Βασιλιάς του Βορρά» που διεκδικεί την «καρέκλα» του Στάρμερ - Τι καινούργιο φέρνει
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.