Μενού
Adolescence
Adolescence | (Netflix)
  • Α-
  • Α+

Έχει περάσει μία εβδομάδα από τότε που κυκλοφόρησε στο Netflix το Adolescence και η απήχηση του αστυνομικού δράματος όλο και αυξάνεται. Αφού συγκέντρωσε περισσότερες από 24 εκατομμύρια προβολές μέσα σε λίγες μόνο ημέρες, βρέθηκε στην κορυφή της λίστας της αγγλικής τηλεόρασης και ήταν η σειρά με τις περισσότερες προβολές της εβδομάδας στο Netflix σε 71 χώρες.

Την Τετάρτη (26/3), ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ υποστήριξε επίσης τις εκκλήσεις για την προβολή του μυθιστορηματικού δράματος τεσσάρων επεισοδίων στα σχολεία για την ενημέρωση των παιδιών.

Όμως, εν μέσω των ελκυστικών συζητήσεων που έχει δημιουργήσει η σειρά, πολλοί θεατές είχαν εμμονή με την τεχνική πλευρά του τρόπου με τον οποίο κάθε επεισόδιο γυρίστηκε σε μία μόνο λήψη. 

Από τα ψηφιακά δημιουργημένα παράθυρα μέχρι την ειδική μπογιά που ρίχτηκε στο φορτηγάκι του Stephen Graham, ακολουθούν οι πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με το τελευταίο αστυνομικό δράμα του Netflix.

  • Πόσες φορές γυρίστηκε κάθε επεισόδιο;

Σύμφωνα με τη βρετανική Metro, για κάθε επεισόδιο της σειράς, γυρίστηκαν αποκλειστικά πλάνα μιας λήψης. Σε κανένα σημείο δεν υπήρξε μυστικό μοντάζ ή κόψιμο καθώς η κάμερα περνούσε από έναν διάδρομο ή μια πόρτα.

Αλλά για να διασφαλίσουν ότι είχαν την καλύτερη δυνατή λήψη για να χρησιμοποιήσουν, η ομάδα παραγωγής σχεδίασε αρχικά να γυρίσει κάθε επεισόδιο συνολικά 10 φορές - μία φορά το πρωί και μία το απόγευμα σε πέντε ημέρες.

Στην πραγματικότητα, μερικές προσπάθειες έπρεπε να εγκαταλειφθούν και να ξαναρχίσουν, οπότε σε ορισμένα επεισόδια έγιναν περισσότερες από 10 λήψεις.

Τελικά, η δεύτερη λήψη χρησιμοποιήθηκε στο πρώτο επεισόδιο, η 13η λήψη χρησιμοποιήθηκε στο δεύτερο, η 11η λήψη χρησιμοποιήθηκε στο τρίτο και η 16η λήψη χρησιμοποιήθηκε για το τέταρτο επεισόδιο.

Διαβάστε ακόμη: Residence: H σειρά του Netflix που συζητιέται έντονα μετά το Adolescence

  • Τι γινόταν αν κάποιος μπέρδευε τις ατάκες του;

Λόγω της φύσης της κινηματογράφησης κάθε επεισοδίου με μία λήψη, τα λάθη ήταν αναπόφευκτο να συμβούν. Εξαιτίας αυτού, οι ηθοποιοί ενθαρρύνονταν να προχωρήσουν αν τους ξέφευγε μια ατάκα και να συνεχίσουν όσο καλύτερα μπορούσαν. Όμως, αν γινόταν ένα σημαντικό λάθος κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, οι λήψεις συχνά εγκαταλείπονταν εντελώς.

Κάποια στιγμή, η Ashley Walters παραλίγο να κλάψει αφού αποκάλεσε κατά λάθος έναν ηθοποιό με λάθος όνομα στο τέλος του Επεισοδίου 2. Μόνο για το δεύτερο επεισόδιο, 320 έφηβοι υποδύθηκαν τα παιδιά του σχολείου και 50 ενήλικες τους δασκάλους, τους αγοραστές και τους γονείς, οπότε υπήρχαν πολλές ευκαιρίες για ένα λάθος.

  • Ο Stephen Graham έριχνε μπογιά στο φορτηγάκι σε κάθε λήψη στο επεισόδιο 4;

Προς το τέλος του επεισοδίου 4, ο Stephen Graham ρίχνει μπογιά στο πλάι του φορτηγού του για να καλύψει προσβλητικά γκράφιτι.
Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η 16η λήψη χρησιμοποιήθηκε τελικά για το τελευταίο επεισόδιο, μπορεί να αναρωτιέστε στον εαυτό σας - ο Graham έριχνε μπογιά κάθε φορά πάνω στο φορτηγάκι του;

Η απάντηση είναι, ναι! Προκειμένου η μπογιά να ρίχνεται σε κάθε λήψη, δημιουργήθηκε μια ειδική μπογιά που είχε την ίδια σύσταση και θα κολλούσε στο φορτηγάκι, αλλά μετά από κάθε λήψη θα μπορούσε να ξεπλυθεί.

Καθώς η κάμερα μπαινόβγαινε σε σπίτια και καταστήματα στο επεισόδιο 4, το συνεργείο επινόησε επίσης μια μέθοδο για να τοποθετήσει κρυφά μια εξέδρα κάμερας πάνω στο βαν.

Αυτό σήμαινε ότι κατά τη διάρκεια των σκηνών οδήγησης η οικογένεια μπορούσε να κινηματογραφηθεί.

  • Πώς προετοιμάστηκε το καστ;

Με τόσες πολλές αριστουργηματικές ερμηνείες, μπορεί να φαίνεται μυστήριο πώς ένας ηθοποιός θα μπορούσε να προετοιμαστεί για κάτι τόσο δύσκολο.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι ήταν η πρώτη φορά που ο Όουεν Κούπερ βρισκόταν σε πλατό και σε αυτό το τρίτο επεισόδιο, οι θεατές ήθελαν να μάθουν πώς προετοιμάστηκαν οι ηθοποιοί.

Για να γίνει αυτό, γίνονταν πρόβες με τμήματα του σεναρίου και μετά από κάθε μέρα προστίθεντο ελαφρώς περισσότερα. Την πρώτη ημέρα των προβών, για παράδειγμα, εξασκήθηκαν μόνο πέντε λεπτά του σεναρίου και στη συνέχεια προστέθηκε περισσότερο υλικό καθώς προχωρούσαν. 

Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αυτό σήμαινε ότι όλοι ήταν σε θέση να εκτελέσουν μια πλήρη επανάληψη.

  • Στο επεισόδιο 2 πώς κινήθηκε η κάμερα μέσα από το παράθυρο;

Όλοι έμειναν έκπληκτοι από την περιβόητη σκηνή καταδίωξης στο τέλος του επεισοδίου 2, όταν ο επιθεωρητής Luke Bascombe, επιτίθεται σε έναν από τους μαθητές που το σκάει έξω από ένα παράθυρο.

Η κάμερα φαίνεται να γλιστράει αβίαστα μέσα από ένα παράθυρο πριν από την καταδίωξη. Ωστόσο, αποδεικνύεται ότι δεν υπήρχε ποτέ κανένα παράθυρο εκεί εξ αρχής. Η ιδιοφυής ομάδα παραγωγής τοποθέτησε ψηφιακά ένα παράθυρο εκεί.

Λίγες στιγμές μετά από αυτή τη σκηνή καταδίωξης, το συνεργείο εντυπωσίασε ξανά το κοινό δημιουργώντας έναν μηχανισμό που επέτρεπε την προσάρτηση της κάμερας στο drone καθώς αυτό πετούσε απέναντι από τον δρόμο προς τη σκηνή του φόνου όπου ο Stephen Graham αφήνει λουλούδια.

Σκηνή από το Adolescence
Σκηνή από το Adolescence | (Netflix)
  • Έσπασαν όντως την πόρτα κατά την έφοδο της αστυνομίας στο επεισόδιο 1;

Το άνοιγμα του επεισοδίου 1 καθήλωσε αμέσως το κοινό με εκείνη την αυγουστιάτικη έφοδο της αστυνομίας στο σπίτι. Ο χαρακτήρας του Cooper, Jamie Miller, ξαφνιάζεται από την έφοδο της αστυνομίας ενώ είναι ακόμα με τις πιτζάμες του στο κρεβάτι όταν φτάνουν.

Αλλά για την πρώτη κιόλας ενέργεια των αστυνομικών που εισβάλλουν στην πόρτα του - πόσες φορές έπρεπε να το κάνουν αυτό; Συνολικά, οι ηθοποιοί έπρεπε να εμβολίσουν 12 πόρτες για κάθε λήψη στις πέντε ημέρες γυρισμάτων για το πρώτο επεισόδιο. Ένας ειδικός σε πόρτες ήταν στο πλατό για να τοποθετεί μια νέα κάθε φορά. 

Από τα γυρίσματα της σειράς Adolescence
Από τα γυρίσματα της σειράς Adolescence | (Netflix)
  • Πώς κατάφερε το συνεργείο να μείνει έξω από το πλάνο ενώ η κάμερα κινούνταν;

Οι παρατηρητές που ήταν δύσπιστοι απέναντι στο στυλ του μονόπλανου θα είχαν τα μάτια τους ανοιχτά για τυχόν λάθη που αφορούσαν το καστ και το συνεργείο.

Με τον αριθμό των κομπάρσων στο πλατό κάθε μέρα, τα λάθη ήταν βέβαιο ότι θα συνέβαιναν δεδομένης της μορφής της σειράς. Ωστόσο, για να αποφευχθεί η εμφάνιση του πληρώματος σε κάποιο από τα πλάνα, το καστ έκανε πρόβες για να σχεδιάσει τις θέσεις της κάμερας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ωστόσο, το συνεργείο έπρεπε να βρίσκεται στην κάμερα.

Για να το παρακάμψουν αυτό, ντύνονταν με κοστούμια ώστε να μπορούν να λειτουργήσουν ως κομπάρσοι και να ενσωματωθούν στο πλάνο.

Μπόνους! Η βρετανική Metro μας δίνει και μία ακόμη ωραία πληροφορία για τη σειρά. Η κοπέλα που τραγουδάει στο τέλος του δεύτερου επεισοδίου είναι η ηθοποιός που υποδύεται το θύμα, η Katie Leonard.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA