Μενού
Η Φαίη Σκορδά στην πρεμιέρα της εκπομπής «Buongiorno» στο Mega
Η Φαίη Σκορδά στην πρεμιέρα της εκπομπής «Buongiorno» στο Mega | (Glomex/Mega)
  • Α-
  • Α+

Η τηλεοπτική σεζόν άνοιξε χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις χωρίς βέβαια να λείψουν κάποιες εξαιρέσεις. Η πρωινή ενημερωτική ζώνη είναι σε πλήρη ανάπτυξη, η πρωινή ψυχαγωγία που ακολουθεί επέστρεψε και από την επόμενη εβδομάδα στην αρένα της τηλεθέασης πέφτουν τα προγράμματα της μεσημεριανής, της απογευματινής αλλά και της βραδινής ζώνης. Στην τελευταία θα κριθούν τα πάντα. Λίγο αργότερα θα ακολουθήσει και η έναρξη των Late Night προγραμμάτων.

Σκληρή μάχη στην πρωινή ζώνη - Χαμηλά οι μεσημεριανές πρεμιέρες του ΣΚΑΪ

Στην πολύ πρωινή ζώνη το «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1 έκανε πρεμιέρα με μέτρια ποσοστά τηλεθέασης. Η μακροβιότερη πρωινή ενημερωτική εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης με τον Γιώργο Παπαδάκη σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 8,5% στο δυναμικό κοινό και 13,1% στο σύνολο (118.000 τηλεθεατές).

Το «Happy Day» στον Alpha με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή που μπήκε στην 12η του σεζόν κατέγραψε 15,9% στο δυναμικό κοινό και 15,8% στο σύνολο (182.000 τηλεθεατές). Σκληρή μάχη τηλεθέασης δόθηκε στη ζώνη που ακολουθεί και που πρέπει βέβαια να επισημανθεί πως δεν έχει κοινή ώρα έναρξης και λήξης για όλες τις εκπομπές.

Η πρεμιέρα της Φαίης Σκορδά με το «Buongiorno» στο Mega στέφθηκε με επιτυχία καταγράφοντας 20% στο δυναμικό κοινό και 16,4% στο σύνολο (208.000 τηλεθεατές). Υψηλά ποσοστά κατέγραψε το «Πρωινό» με τον Γιώργο Λιάγκα κερδίζοντας το σύνολο του κοινού με 18,2% και 235.000 τηλεθεατές. Στο δυναμικό κοινό η εκπομπή σημείωσε 17%.

Η πρώτη τριάδα κλείνει με την πρεμιέρα της Κατερίνας Καινούργιου και την εκπομπή «Super Κατερίνα» στον Alpha που κατέγραψε 15% στο δυναμικό κοινό και 14,8% στο σύνολο (191.000 τηλεθεατές).

Μονοψήφια ποσοστά τηλεθέασης κατέγραψε το «Breakfast» του STAR σημειώνοντας 6,5% στο δυναμικό κοινό και 6,2% στο σύνολο (76.000 τηλεθεατές). Οι «Αλήθειες με τη Ζήνα» που ακολούθησαν κατέγραψαν 11,1% στο δυναμικό και 13,1% στο σύνολο (190.000 τηλεθεατές).

Ο ΣΚΑΪ τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου λάνσαρε σύσσωμο το ψυχαγωγικό του πρόγραμμα έχοντας προηγηθεί τις προηγούμενες εβδομάδες το λανσάρισμα της ενημέρωσης. Δεδομένης της απουσίας ανταγωνισμού τα ποσοστά τηλεθέασης των μεσημεριανών και απογευματινών εκπομπών του καναλιού του Φαλήρου δεν ήταν τα αναμενόμενα αν και είναι εξαιρετικά νωρίς για συμπεράσματα.

Το τηλεπαιχνίδι του Μάρκου Σεφερλή «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα απ’ τη δική σου» σημείωσε 5,9% στο δυναμικό κοινό και 8,5% στο σύνολο. (181.000 τηλεθεατές). Η πρώτη διαγωνιστική εβδομάδα του «My Style Rocks» ξεκίνησε με 9,5% στο δυναμικό κοινό και 7,7% στο σύνολο (181.000 θεατές).

Η επαναφορά του «Still Standing» με νέο παρουσιαστή τον Χρήστο Φερεντίνο κατέγραψε 8,1% στο δυναμικό κοινό και 7,8% στο σύνολο (200.000 τηλεθεατές). Θα χρειαστεί ακόμη ένα εύλογο χρονικό διάστημα τριών – τεσσάρων εβδομάδων μέχρι να μπορούν να εξαχθούν τα πρώτα ασφαλή συμπεράσματα.

Υψηλές πτήσεις στον Άγιο Δομίνικο για το «Survivor»

Σε αντίθεση με το υπόλοιπο πρόγραμμά του που χωρίς ιδιαίτερη πίεση δεν πήγε ψηλά, τα ποσοστά τηλεθέασης του νέου «Survivor» ξεπέρασαν ακόμη και αισιόδοξες εκτιμήσεις των στελεχών του ΣΚΑΪ.

Οι ριζικές αλλαγές στις οποίες προχώρησε ο Ατζούν Ιλίτζαλι στη δομή και το περιεχόμενο του «Survivor» απέδωσαν καρπούς κάτι που φάνηκε και από το βράδυ της Δευτέρας με το #SurvivorGR να είναι για περισσότερες από τρεις ώρες πρώτο trend στο Χ.

Σε αντίθεση με το βραδινό λανσάρισμα του «My Style Rocks» που δεν πήγε ιδιαίτερα καλά το «Survivor» στην πρεμιέρα του με τον Γιώργο Λιανό να καλωσορίζει τους παίκτες στον Άγιο Δομίνικο και άμεσα να τους προειδοποιεί για τις πολύ αντίξοες συνθήκες που θα βιώσουν κέντρισε το ενδιαφέρον του κοινού και αυτό αποτυπώθηκε ξεκάθαρα στα μερίδια τηλεθέασης.

Η πρεμιέρα του «Survivor» πήρε με άνεση την πρωτιά της βραδινής ζώνης και αναδείχθηκε Slot Winner με 19,1% στο δυναμικό κοινό και 23% στο σύνολο που αντιστοιχεί σε 843.000 τηλεθεατές.

Όμως και το «πείραμα» της ζώνης ριάλιτι φαίνεται πως απέδωσε καρπούς καθώς τα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης του «Survivor» έδωσαν ώθηση και στο επεισόδιο του «Power of Love» που ακολούθησε καταγράφοντας 15,5% στο δυναμικό κοινό και 17,4% στο σύνολο (302.000 τηλεθεατές) κερδίζοντας τη ζώνη του Late Night. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA