Μενού
  • Α-
  • Α+

Είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα του ΕΦΚΑ και το μόνιμο παράπονο των πολιτών που θέλουν να εξυπηρετηθούν από τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης. Κανείς δεν απαντάει στα τηλέφωνα, καθώς οι εργαζόμενοι εκμεταλλεύονται την πανδημία του κορονοϊού και έχουν σταματήσει κάθε επαφή με τους πολίτες.

Διαβάστε ακόμη: Συντάξεις: Μειώθηκαν τα εκκρεμή αιτήματα - Ανακοίνωση του ΕΦΚΑ

Ετσι υπάρχουν πληροφορίες ότι ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης σκοπεύει να δημιουργήσει ένα τηλεφωνικό κέντρο, ειδικά για την επικοινωνία με τους πολίτες, ενώ από την πλευρά του, ο νέος διοικητής του Φορέα Παναγιώτης Δουφεξής, έστειλε αυστηρό μήνυμα με επιστολή του στους εργαζόμενους.

Σε αυτή, το μήνυμα είναι σαφές: Να ανταποκρίνεστε στα e-mails και στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών. Και πρόσθεσε: Καλώ τους διευθυντές όλων των υποκαταστημάτων και των Διευθύνσεων που εξυπηρετούν κοινό να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για να αποκατασταθεί το συντομότερο η ομαλή επικοινωνία του πολίτη με τον e-EΦΚΑ".

Ο κ. Δουφεξής κάλεσε επίσης τους υπαλλήλους να ανταποκριθούν στις προσδοκίες που έχουν από αυτούς οι πολίτες, όπως είναι η επιτάχυνση του ρυθμού έκδοσης των συντάξεων και η μείωση της γραφειοκρατίας με απλούστευση των διαδικασιών.

Η επιστολή του νέου διοικητή του ΕΦΚΑ

«Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα η ανάληψη της Διοίκησης του e-ΕΦΚΑ, σε μια κρίσιμη χρονική συγκυρία για τον Φορέα καθώς καλείται να αντεπεξέλθει σε μια σειρά σημαντικών αλλαγών, προκλήσεων και προβλημάτων.

Ο e-ΕΦΚΑ καλύπτει με την αποστολή του το σύνολο του ελληνικού πληθυσμού μέσα από το τεράστιο φάσμα υπηρεσιών και παροχών που προσφέρει στους εργαζόμενους, στους εργοδότες, στους συνταξιούχους, στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και στις οικογένειες τους. Είναι χρέος μας να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες, τις αγωνίες αλλά και τις απαιτήσεις τους επιδεικνύοντας ενσυναίσθηση, ανθρωπιά και κοινωνικό πρόσημο. Οφείλουμε να βελτιώσουμε, στο μέτρο του δυνατού, τόσο το επίπεδο εξυπηρέτησης όσο και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Κατά την σταδιακή επιστροφή όλων μας στη νέα κανονικότητα που διαμορφώνει η μετά-covid εποχή σε συνδυασμό με την μείωση του ποσοστού τηλεργασίας, τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ αποτελούν και πάλι τους κύριους κόμβους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Ως εκ τούτου, θα ήθελα να επιδείξετε στον ύψιστο βαθμό τον επαγγελματισμό που σας διακρίνει και να ανταποκρίνεστε στα e-mails και στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών.

Καλώ τους διευθυντές όλων των υποκαταστημάτων και των Διευθύνσεων που εξυπηρετούν κοινό να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για να αποκατασταθεί το συντομότερο η ομαλή επικοινωνία του πολίτη με τον e-EΦΚΑ»

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA