Μενού
  • Α-
  • Α+

Τη δική της απάντηση σε δημοσιεύματα αναφορικά με επιπλέον επιβαρύνσεις σε πελάτες που έχουν τα προϊόντα ΔΕΗ myHome Online, ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Enter+ και ως κε τούτου έχουν «κλειδώσει» σταθερά τιμολόγια, έδωσε με ανακοίνωσή της η ΔΕΗ. Οι συγκεκριμένες υπηρεσίες αφορούν περί τους 500.000 πελάτες της εταιρίας.

Διαβάστε ακόμη: Βενζίνη: Ανοίγει η πλατφόρμα για το επίδομα καυσίμων - Οι λεπτομέρειες για την επιδότηση

«Η ΔΕΗ επισημαίνει σε σημερινή ανακοίνωση ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως επιβάρυνση από τις ανατιμήσεις στην αγορά ενέργειας για τους 500.000 πελάτες της, που «κλείδωσαν» σταθερά τιμολόγια  με τα προϊόντα ΔΕΗ myHome Online, ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Enter+. Οι νέοι τιμοκατάλογοι των συγκεκριμένων προϊόντων αφορούν όσους τα επιλέξουν από τις 11.04.2022 και η τιμή που θα «κλειδώσουν» θα παραμείνει σταθερή μέχρι το τέλος της σύμβασης.

Κατά συνέπεια, κανένας πελάτης της ΔΕΗ που έχει ήδη επιλέξει τα προϊόντα σταθερού τιμολογίου δεν έχει δει, ούτε θα δει αύξηση  στον λογαριασμό του σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης. Παράλληλα, η ΔΕΗ υπενθυμίζει ότι με τις πολιτικές εκπτώσεων που εφαρμόζει, σε συνδυασμό με τις επιδοτήσεις της Πολιτείας, έχει απορροφήσει το 75% των επιβαρύνσεων του κόστους ενέργειας για το 76% των πελατών της με κυμαινόμενα τιμολόγια και το 50% των επιβαρύνσεων για τους υπόλοιπους πελάτες της, που δεν καλύπτονται από την κρατική επιδότηση» αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.

 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA