Tην Τρίτη, 18 Οκτωβρίου, μετά τη συνεδρίαση του σώματος των επιτρόπων στο Στρασβούργο, αναμένονται οι νομοθετικές προτάσεις της Κομισιόν για την ενέργεια, όπως ανέφερε με ανάρτησή της στο Twitter η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. «Καλή συζήτηση στην τηλεδιάσκεψη για την ενέργεια με μέλη του σώματος των επιτρόπων. Σημειώθηκε ικανοποιητική πρόοδος όσον αφορά στην εφαρμογή του οδικού χάρτη που παρουσιάστηκε στους ηγέτες στην άτυπη σύνοδο κορυφής στην Πράγα για την αντιμετώπιση των υψηλών τιμών της ενέργειας. Θα εγκρίνουμε ακόμη ένα πακέτο νομοθετικών προτάσεων στην επόμενη συνεδρίαση του κολεγίου μας, την Τρίτη» σημείωσε η πρόεδρος της Κομισιόν.
- Δημοσκόπηση Real Polls: Τα νέα δεδομένα με τα ποσοστά των κομμάτων - Το προβάδισμα και οι ανατροπές
- Κουφονήσια: Σοκ με τον αιφνίδιο θάνατο 23χρονης – Κατέρρευσε στο δωμάτιο με τον σύντροφό της
- Τη δάγκωσε καρχαρίας, έμεινε 10 μέρες σε κώμα και ξυπνώντας ψέλλισε δύο λέξεις
- Τέλος η Φαίη Σκορδά και το Buongiorno από το Mega - Τι συνέβη πριν το διαζύγιο «βόμβα»
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.