Ο Στέφανος Κασσελάκης μετά την κατάκτηση του Conference League από τον Ολυμπιακό, ανέβασε βίντεο στα social media μέσα από τις εξέδρες της OPAP Arena όπου πανηγυρίζει και εκείνος τον θρίαμβο των «ερυθρόλευκων».
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και φίλος του Παναθηναϊκού, έγραψε στη λεζάντα του βίντεο: «Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό. Συγχαρητήρια σε αυτά τα παιδιά που κυνήγησαν το όνειρο και το πέτυχαν. Είχα την τύχη να είμαι ανάμεσα στους φιλάθλους. Να ζήσω αυτήν την ασύγκριτη εμπειρία».
- Κορυφαίοι υπουργοί και στελέχη της ΝΔ «οργώνουν» την περιφέρεια - Πού στοχεύουν οι περιοδείες
- Έγινε το πρώτο βήμα στην Ελβετία: ΗΠΑ και Ιράν συμφώνησαν σε «οδικό χάρτη» 60 ημερών για οριστική συμφωνία
- Υπόθεση Κακαλέτρη: Η ιστορία του μαθητή που αιματοκύλισε σχολείο στη Σπάρτη επειδή έμεινε μεταξεταστέος
- Σεισμός 4,2 Ρίχτερ στα ανοικτά της Ζακύνθου
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.