Μενού
  • Α-
  • Α+

Η πανδημία του κορονοϊού ανέτρεψε τα πάντα για την Κάρλα Ρόκμορ. Η καριέρα της ως σχεδιάστρια μόδας είχε μπει σε παύση κι εκείνη χρειαζόταν μία δημιουργική διέξοδο. Άνοιξε, λοιπόν, την κάμερα κι άρχισε να «γράφει». «Αλλιώς θα είχα αρχίσει τα ψυχοφάρμακα», έχει πει. Τώρα πια, την ακολουθούν πάνω από μισό εκατομμύριο χρήστες του TikTok – οι περισσότεροι είναι νέοι και βασίζονται πάνω της για καθοδήγηση στον περίπλοκο κι άγνωστο κόσμο των ρούχων. Με χιούμορ, τους μαθαίνει πώς να ψωνίζουν στις εκπτώσεις, τι να προσέχουν, πώς να διαλέγουν το σωστό μέγεθος.https://www.instagram.com/tv/CSM0NWAnCq9/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Αυτό που κάνει την Κάρλα φανταστική – πέρα από τα βίντεό της – είναι η ηλικία της. Στα 54 της χρόνια, έχει κερδίσει με το μέρος της Millenials και Gen-Z. Με αστείο και διδακτικό περιεχόμενο, «δημιουγώ έναν ασφαλή χώρο, επειδή βοηθώ τους νέους να γνωρίσουν τη μόδα, αλλά δεν είναι ότι φοράω ένα φόρεμα και λέω “Έτσι πρέπει να το φορέσεις”», εξήγησε. 

https://www.instagram.com/tv/CSaIDaEHJfQ/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA