Μενού
  • Α-
  • Α+

Η Μαρία Πρωτόπαππα παραχώρησε μία συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στην εκπομπή «Happy Day» και μίλησε για τη σειρά του Alpha «Σασμός» στην οποία υποδύεται τη Μαρίνα. Μίλησε για τα spoiler και τον ρόλο της, ενώ αναφέρθηκε επίσης στην θεατρική παράσταση «Φιλοκτήτης» που υποδύεται τον Οδυσσέα, αλλά και στην εξωτερική της εμφάνιση

Διαβάστε ακόμη: Σασμός - Μαρία Πρωτόπαππα: Το Twitter υποκλίθηκε στη συγκλονιστική της ερμηνεία

«Νομίζω πως για τον Σασμό γνωρίζω λιγότερα από όσα ξέρουν οι τηλεθεατές. Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν τα spoiler, δεν θέλει ο κόσμος να έχει περισσότερη περιέργεια; Όταν ο τηλεθεατής δηλαδή, βλέπει μία σειρά, γιατί να ξέρει τι θα γίνει παρακάτω; Αναρωτιέμαι αν έχει αποτέλεσμα το να βλέπεις και να περιμένεις κάτι που έχεις ακούσει. Είναι πιο γαργαλιστικό;», είπε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, μίλησε για την καθημερινότητά της και την εξωτερική της εικόνα. «Για πολύ μεγάλο διάστημα, τον τελευταίο καιρό δεν βάφομαι. Φοράω ό,τι να ναι, χρώματα, είμαι ένας άνθρωπος κανονικός, ο οποίος τρέχει πάρα πολύ. Δεν προλαβαίνω να βαφτώ, γιατί αν βαφτώ το πρωί, θα ξεβαφτώ μόλις φτάσω στη δουλειά για να ξαναβαφτώ και μετά, θα ξεβαφτώ για να βαφτώ ξανά στο θέατρο και θα... ξεβαφτώ για να κοιμηθώ. Οπότε, δεν νομίζω ότι αυτό είναι πολύ υγιεινό. Αλλά κι έτσι να μην ήταν, δεν νομίζω πως έχει σημασία, δεν με απασχολεί καθόλου η εξωτερική μου εικόνα. Νιώθω μια μεγάλη απελευθέρωση που δεν ασχολούμαι με το πώς θα έπρεπε να είμαι», εξήγησε η ηθοποιός.

Τέλος, αναφέρθηκε στην ηλικία της και ανέφερε πως έχει πάθει κάποιες «κρίσεις», επειδή μεγαλώνει. «Πέρασα μια κρίση ηλικίας στα 22, στα 29, στα 31, στα 36, στα 43 και πάει λέγοντας. Μέσα μου νιώθω έντονα την αλλαγή, όταν αλλάζω σελίδα βιολογικά. Το νιώθω πεντακάθαρα κι είναι σαν να αλλάζει ο τρόπος που σκέφτομαι και αντιμετωπίζω τον εαυτό και την κοσμοθεωρία μου», είπε κλείνοντας η Μαρία Πρωτόπαππα.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA