Μενού
  • Α-
  • Α+

To Facebook ανακοίνωσε εδώ και μέρες την πρόθεσή του να στραφεί αρκετά πιο έντονα στα της μουσικής και των εφαρμογών που θα επιτρέπουν στους παίκτες να χαλαρώνουν όσο πλοηγούνται στις σελίδες του. Η πρώτη από τις κινήσεις είναι η ενσωμάτωση του Spotify.

Μέχρι και σήμερα, όσοι ήθελαν να ακούσουν μουσική από την αγαπημένη τους εφαρμογή, απλά πατούσαν πάνω σε ένα σχετικό link από player, μεταφέρονταν στην εφαρμογή, έκαναν όλες τις επιλογές και επέστρεφαν μετά (αν ήθελαν) στο Facebook. Η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης δεν θέλει να απομακρύνονται οι χρήστες της και έτσι, από σήμερα, προσφέρει ένα νέο Spotify Player

Ξεκινώντας από 27 χώρες (στις οποίες δεν συμπεριλαμβάνεται ακόμη η Ελλάδα), όσοι ενδιαφέρονται να ακούνε μουσική μέσω του Spotify, θα μπορούν να ενεργοποιούν τον νέο player που μετά τις σχετικές συνδέσεις στο λογαριασμό τους, κατεβαίνει και καταλαμβάνει μόνιμα το κάτω μέρος της οθόνης, προβάλλοντας κάποιες βασικές πληροφορίες, όπως το κομμάτι που αναπαράγεται, αλλά και έχοντας άμεση πρόσβαση στο πλήκτρο παύσης και μετάβασης στο επόμενο τραγούδι. Για όσους έχουν δωρεάν λογαριασμό, θα ακούνε και τα σχετικά διαφημιστικά μηνύματα ανάμεσα στα τραγούδια, ενώ οι premium χρήστες θα έχουν την ανάλογη αντιμετώπιση.

Σε ό,τι αφορά τώρα τη στροφή του ίδιου του Facebook προς τις πλατφόρμες ήχου, η γνωστή πλατφόρμα ανακοίνωσε την πρόθεσή της να δημιουργήσει μια δική της πρόταση για την αναπαραγωγή των podcasts. Συγκεκριμένα, οι δημιουργοί θα καλούνται να φτιάξουν τις επίσημες σελίδες των shows τους και να μοιραστούν εκεί τα links για τις εκπομπές. Έτσι, οι χρήστες θα μπορούν να βρουν εύκολα όλο το σχετικό υλικό και να το απολαύσουν όσο πλοηγούνται στα διάφορα προφίλ και τις σελίδες, χωρίς να χρειάζεται να απομακρυνθούν από το περιβάλλον της πλατφόρμας.

Το ενδιαφέρον του Facebook για τα podcasts δεν είναι τυχαίο, καθώς πάνω από 170 εκ. χρήστες του συνδέονται με πλατφόρμες που αναπαράγουν εκπομπές αυτής της μορφής, ενώ πάνω από 35 εκ. χρήστες είναι fans σχετικών σελίδων.