Τεχνολογία
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

To Facebook εξετάζει την μετατροπή του Instagram σε κάτι πιο ανταγωνιστικό στο TikTok

Μεγάλη αλλαγή στρατηγικής για το Instagram που βλέπει τα ποσοστά σε νέους να πέφτουν, καθώς προτιμούν περιεχόμενο σε μορφή σύντομης διάρκειας videos

Η νέα πρόταση tτου Instagram θα θυμίζει περισσότερο την προσέγγιση του TikTok (Πηγή: Shutterstock)
Η νέα πρόταση tτου Instagram θα θυμίζει περισσότερο την προσέγγιση του TikTok (Πηγή: Shutterstock)

Η τρομακτική άνοδος του TikTok και τα πολύ υψηλά ποσοστά που έχει σε πιο μικρές ηλικίες έκαναν το Facebook να εξετάζει σοβαρά να προχωρήσει σε πολλές και δραματικές αλλαγές στο Instagram.

Διαβάστε ακόμη: Γιατί «πονάει» τόσο το unfollow στο Instagram;

O κυριότερος λόγος είναι η γρήγορη «κατανάλωση» περιεχομένου σε μορφή σύντομης διάρκειας videos, κάτι που σύμφωνα με τον επικεφαλής του Instagram θα αρχίσει να λειτουργεί ως μηχανισμός και στην γνωστή πλατφόρμα στο άμεσο μέλλον. «Έχουμε ήδη αρχίσει να πειραματιζόμαστε με το πως θα προσφέρουμε με διασκεδαστικό και καινοτόμο τρόπο videos που θα πιάνουν όλη την οθόνη του χρήστη και θα τον ψυχαγωγούν και θα τα δείτε μέσα στους επόμενους μήνες», εξήγησε ο Adam Mosseri μέσω ενός post που έκανε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.

Μάλιστα, ξεκαθάρισε πως θα αρχίσει να προβάλλει στους χρήστες videos ακόμη και από χρήστες και λογαριασμούς που δεν ακολουθούν, αλλά που ο αλγόριθμος της πλατφόρμας θεωρεί πως έχει νόημα και πως θα αλληλεπιδράσουν μαζί του. «Δεν είμαστε πλέον μια εφαρμογή διαμοιρασμού φωτογραφιών σε τετράγωνο σχήμα», σημείωσε χαρακτηριστικά το υψηλόβαθμο στέλεχος του Facebook.

H αλλαγή αυτή θα είναι ιδιαίτερα μεγάλη για την πλατφόρμα και έρχεται ως απάντηση στα παράπονα αρκετών δημιουργών που αναφέρουν συχνά πως ο αλγόριθμος του Instagram δεν τους βοηθάει να μεγαλώσουν τα κανάλια τους και να προβάλλεται καλύτερα το περιεχόμενό τους και, ως αποτέλεσμα των παραπάνω, τα έσοδά τους δεν αυξάνονται.

Η νέα πρόταση θυμίζει περισσότερο την προσέγγιση του TikTok που δείχνει μια αρκετά πιο «φρέσκια» προσέγγιση, αν και μένει να δούμε πως θα αντιμετωπιστεί από τους χρήστες του Instagram που δείχνουν να προτιμούν πιο «επαγγελματικές» παραγωγές. Η αλήθεια είναι πάντως πως οι δημιουργοί περιεχομένου έχουν στραφεί ήδη και στο TikTok προσφέροντας πολύ καλές δουλειές και με πολύ υψηλά production values και σε κάποιες περιπτώσεις έχουν κλειστεί και μεγάλες εμπορικές συμφωνίες που τους έχουν αποφέρει αρκετά χρήματα.

Ο Mosseri δεν κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλό του μάλιστα στις σχετικές δηλώσεις, αφού τόνισε πως «θα πρέπει να είμαστε ειλικρινείς. Υπάρχει πολύ σοβαρός ανταγωνισμός εκεί έξω. Το TikTok είναι πλέον τεράστιο, το YouTube συνεχίζει να μεγαλώνει και έχουμε και άλλες πλατφόρμες που ακολουθούν ανοδική πορεία».

Αυτή δεν είναι η πρώτη προσπάθεια του Instagram να δανειστεί χαρακτηριστικά του TikTok, αφού τον περσινό Αύγουστο παρουσίασε τα Reels.

Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

TAGS
#Facebook #Instagram #TikTok

Best of Internet