Μενού
  • Α-
  • Α+

Η Snap (Snapchat) ανακοίνωσε την εξαγορά της Vertebrae, μιας εταιρείας που ασχολείται με τις λύσεις επαυξημένης πραγματικότητας στα του shopping, δείχνοντας σαφώς το που κοιτάζει προς το μέλλον.

Διαβάστε επίσης: «Τι είναι Snapchat»; Η ξεκαρδιστική απάντηση της Γουινόνα Ράιντερ!

Η Vertebrae ασχολείται με τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων για πελάτες της, έτσι ώστε με την βοήθεια της σχετικής τεχνολογίας να μπορεί ο χρήστης να δει πώς θα είναι ένα προϊόν στο χώρο του ή στο σώμα του (αν πρόκειται για ρούχο). Σκεφτείτε δηλαδή να μπορούσατε να δείτε ένα νυφικό από τόσο κοντά φορεμένο σε μια κούκλα.

H Vertebrae έχει 50 υπαλλήλους που ασχολούνται με αυτόν τον τομέα και δημιουργούν για πελάτες όλο το σχετικό προϊοντικό κατάλογο. Στόχος της Snap είναι να προωθήσει τις αγορές μέσω του Snapchat, με τρόπο που σίγουρα θα διαφέρει από οτιδήποτε έχουμε δει στο παρελθόν.

Πρόσφατη έρευνα που έγινε σε συνεργασία και με την Gucci μαρτυρά πως οι καταναλωτές που μπορούν να δοκιμάσουν εικονικά κάποια προϊόντα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να τα ψωνίσουν κιόλας από αυτούς που απλά τα χαζεύουν σε ένα online περιβάλλον ενός eShop. Δείτε για παράδειγμα πως θα μπορείτε να δοκιμάζετε τα παπούτσια στα πόδια σας σε ένα περιβάλλον επαυξημένης πραγματικότητας.

Ο CEO της Vertebrae, Vince Cacace, δήλωσε ενθουσιασμένος για την συνεργασία με την Snap και τόνισε πως οι δύο πλευρές θα δουλέψουν σαφώς για το μέλλον της επαυξημένης πραγματικότητας στο κομμάτι του online shopping.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν δεδομένα για το τίμημα που πλήρωσε η Snap, αλλά σίγουρα δεν πρόκειται για μικρό ποσό, καθώς η Vertebrae έχει ήδη καταφέρνει να αντλήσει επενδυτικά κεφάλαια αξίας 10 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι σήμερα, ενώ μέσα στους πελάτες της συγκαταλέγονται μεγάλοι όμιλοι και εταιρείες όπως η Toyota και η Adidas. Σκεφτείτε για παράδειγμα να μπορούσατε να ρίξετε μια αναλυτική ματιά σε ένα αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει με αυτόν τον τρόπο.

Ήδη η Snap ετοιμάζει μια πλατφόρμα για να μπορούν οι πελάτες της να ανεβάζουν άμεσα τα προϊόντα αφού τα σαρώσουν με σχετικές οδηγίες σε όλες τους τις διαστάσεις και από εκεί και πέρα χρησιμοποιεί μια σειρά από εργαλεία για όλη την περαιτέρω διαδικασία. Κανείς δεν γνωρίζει αν όλο αυτό οδηγήσει στην επόμενη μέρα του online λιανεμπορίου, ωστόσο και μόνο ότι τόσο μεγάλες εταιρείες έχουν ήδη επενδύσει αρκετά χρήματα σε αυτό, κάτι δείχνει.

Μην ξεχνάμε ότι και το Facebook ανακοίνωσε εδώ και καιρό πως ενδιαφέρεται να εμπλακεί σε κάτι τέτοιο.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA