Μενού
  • Α-
  • Α+

H τεχνολογία μετατροπής κειμένου σε φωνητικές εντολές δεν είναι νέα, ωστόσο φαίνεται πως η Xiaomi κάνει το βήμα παραπάνω και θα την αξιοποιήσει για να βοηθήσει άτομα με διαταραχή λόγου.

Διαβάστε ακόμη: Προσωπικά δεδομένα: Πάνω από 100.000 sites κατέγραφαν δεδομένα χρηστών πριν καν αυτά καταχωρηθούν!

Η κινεζική εταιρεία και τα AI Labs της (τα εργαστήρια που ασχολούνται με την εξέλιξη τεχνητής νοημοσύνης) αποκάλυψαν το σχέδιο «Own My Voice», η οποία έρχεται να ενισχύσει την επικοινωνία σε άτομα με προβλήματα αυτής της κατηγορίας. Οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν μια προσαρμοσμένη φωνή που θα βασίζεται στη δική του, αντί μία γενικότερη που μπορεί κανείς να βρει σε διάφορες άλλες εφαρμογές.

Η κινεζική εταιρεία συνεχίζει στη δέσμευση για χρήση της τεχνολογίας υπέρ του ανθρώπου και για καλό σκοπό και, όπως αναφέρουν και οι επικεφαλής του project, έχει στόχο να κάνει τη ζωή αρκετών συμπολιτών μας καλύτερη και απλούστερη. Η Xiaomi συνεργάστηκε με πάνω από 200 εθελοντές, οι οποίοι και δάνεισαν τη φωνή τους, κάνοντας ηχογραφήσεις υπό πολλές και διαφορετικές συνθήκες. Έτσι, οι επιστήμονες που μελετούσαν τα δεδομένα, μπόρεσαν να δημιουργήσουν μια πληθώρα φωνών, για να μπορεί κάθε χρήστης να βρίσκει κάτι κοντά στη δική του.

Κάθε φωνή που καταγράφηκε επεξεργάστηκε κατάλληλα και για αρκετές ημέρες έτσι ώστε να διαφοροποιηθεί από την αρχική και στη συνέχεια -με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης και της τεχνολογίας μετατροπής κειμένου σε φωνή- δημιούργησαν μία αλληλουχία λέξεων και προτάσεων. Αυτό που πρόσεξαν ιδιαίτερα είναι να υπάρχει και το σχετικό «χρώμα», έτσι ώστε η απόδοση της φωνής να μην μοιάζει ρομποτική.

Στο πρόγραμμα “Own My Voice” υπάρχει μια πληθώρα αλγορίθμων που μπορεί να καλύψουν κάθε ειδική περίπτωση, δημιουργώντας μάλιστα μια φωνή που πλησιάζει στην πραγματική αυτού που πάσχει από τη διαταραχή και χρειάζεται αυτή τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Το έργο «υπογράφουν» ειδικοί στην τεχνολογία ομιλίας και συνεργάτες της Xiaomi AI Lab και οι οποίοι έχουν μελετήσει εις βάθος πάνω από 37 μελέτες που έχουν δημοσιευτεί για το συγκεκριμένο πρόβλημα σε διεθνή συνέδρια ακουστικής και ομιλίας.

Όσο θα αρχίσει να χρησιμοποιείται ευρέως το πρόγραμμα, ο μηχανισμός μετατροπής κειμένου σε φωνή θα γίνεται ολοένα και καλύτερος και θα μαθαίνει τις ανάγκες κάθε χρήστη για να προσαρμόζεται στα ξεχωριστά αυτά δεδομένα που θα του ορίζει η ρουτίνα του.

Στο άμεσο μέλλον, η Xiaomi θέλει να εφαρμόσει αυτό το πλάνο για επικοινωνία μέσα από όλο της το οικοσύστημα, βοηθώντας έτσι ακόμη περισσότερο κόσμο. Και απ’ ότι φαίνεται, η εταιρεία έχει βάλει πλώρη και στην εξυπηρέτηση άλλων κατηγοριών ανθρώπων που έχουν ανάγκη στην επικοινωνία. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA