Μενού
  • Α-
  • Α+

Το Facebook έχει καταστήσει σαφές πως θέλει να προσεγγίσει ακόμη περισσότερο το TikTok και έτσι προχώρησε ήδη σε έναν τεράστιο ανασχεδιασμό, τουλάχιστον για την έκδοση των εφαρμογών του σε κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές.

Διαβάστε ακόμη: Κίνδυνος blackout για Facebook και Instagram στην Ευρώπη

Το χρονολόγιο της πλατφόρμας αλλάζει σημαντικά μετά από πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίζοντας ουσιαστικά την πληροφορία που φτάνει στο χρήστη σε δύο διαφορετικές καρτέλες. Αφού ενημερώσετε την εφαρμογή στο κινητό ή το tablet σας, θα δείτε στο κάτω μέρος μία ακόμη επιλογή, αυτή των “Feeds”. Το βασικό χρονολόγιο παραμένει στην πρώτη καρτέλα που έχει την ονομασία “Home”. Εκεί θα δείτε όλο το εξατομικευμένο περιεχόμενο που περιλαμβάνει Reels, Stories και άλλες πληροφορίες. Στην καρτέλα “Feeds” από την άλλη μεταφέρονται οι αναρτήσεις από τους φίλους και τους λογαριασμούς που ακολουθείτε, τις σελίδες αλλά και τα groups σας. 

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανέβασε ένα σχετικό video στο Facebook Page του, όπου και σημείωσε πως αυτό που ζητούν ολοένα και περισσότερο οι χρήστες είναι να μην χάσουν τις αναρτήσεις των φίλων τους. Με αυτόν τον τρόπο, το Home τμήμα της εφαρμογής θα γίνει κάτι σαν TikTok, αφού εκεί θα μπορείτε να δείτε πράγματα που το Facebook θεωρεί ότι σας ενδιαφέρουν ή θα σας αρέσουν. Και απ’ ότι φαίνεται εκεί θα πέσει και το μεγαλύτερο βάρος για την περαιτέρω επέκταση της πλατφόρμας που δείχνει να χάνει τα πιο νεαρής ηλικίας κοινά.

Μαζί με όλα αυτά, στο “Home” θα δώσει και η Meta πλέον τον χαρακτήρα που είχε ανακοινώσει εδώ και καιρό ο Ζούκερμπεργκ, αυτόν δηλαδή μιας μηχανής εξερεύνησης που θα προωθήσει τη δουλειά δημιουργών ακόμη και σε άτομα που μπορεί να μην τους είχαν εντοπίσει καν. Σε ό,τι αφορά το “Feed”, εκεί οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθούν κατηγοριοποιημένες τις αναρτήσεις που έρχονται από αυτούς που ακολουθούν και θα υπάρχουν και κάποιες επιλογές παραμετροποίησης.

Οι σχετικές ενημερώσεις στις εφαρμογές του Facebook για iOS και Android έχουν ήδη ξεκινήσει να εμφανίζονται και η Meta εκτιμά ότι θα έχουν περάσει σε όλους τους χρήστες, σε κάθε άκρη του πλανήτη, μέχρι και τα τέλη της επόμενης εβδομάδας, μαζί με τις σχετικές αλλαγές για desktop και mobile εκδόσεις της πλατφόρμας.