Μενού
  • Α-
  • Α+

Το Facebook μεγάλωσε και τα τελευταία χρόνια έχει συγκεντρώσει εκατοντάδες εκατομμύρια χρηστών. Τα παράπονα, ωστόσο, για τη λειτουργία, το φιλτράρισμα και την αφαίρεση περιεχομένου, αλλά και το μπλοκάρισμα λογαριασμών αυξήθηκαν αρκετά και η εταιρεία αποφάσισε να αντιμετωπίσει το φαινόμενο με ένα νέο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Διαβάστε ακόμη: Facebook: Σοβαρά προβλήματα στη ροή ειδήσεων - Αναφορές για παράξενες δημοσιεύσεις σε όλο τον κόσμο

Τα παράπονα των χρηστών είναι πολλά για το πως το Facebook αφαιρεί αναρτήσεις και ρίχνει ποινές ή ακόμη και κλείνει λογαριασμούς. Κάποιες φορές, δε, η αιτία αφαίρεσης είναι σχεδόν αστεία, αφού επιβάλλεται αυτόματα από μηχανισμούς που δεν ελέγχουν χωρίς την εμπλοκή ανθρώπινου παράγοντα. Μέχρι και σήμερα, οι χρήστες μπορούσαν να κάνουν αίτημα αμφισβήτησης μιας τέτοιας ενέργειας, ωστόσο θεωρούνταν τυχεροί αν έλυναν το πρόβλημά τους.

Μετά τη γενικότερη εκτίμηση πως το Facebook έχει απλά κάτσει πάνω στην επιτυχία του και δεν ενδιαφέρεται για τους χρήστες και τους λογαριασμούς τους (και προφανώς για να βελτιώσει την εικόνα του απέναντι στην κοινότητα), η Meta ανακοίνωσε πως μετά από 18 χρόνια ιδρύει συγκεκριμένο τμήμα που θα αναλαμβάνει υποθέσεις λογαριασμών και αναρτήσεων.

Ρεπορτάζ του Bloomberg φέρνει στο φως της δημοσιότητας ενδιαφέρουσες πληροφορίες, όπως το ότι η εταιρεία μελετάει το εν λόγω σχέδιο εδώ και δύο χρόνια και πως ακόμη δεν έχει αποφασιστεί οριστικά σε τι επίπεδο θα επεμβαίνει και πως και τι θα ελέγχει. Πέρσι, η Meta ξεκίνησε πιλοτικά την εφαρμογή ενός προγράμματος υποστήριξης μέσω chat για αγγλόφωνους χρήστες που ήθελαν να επικοινωνήσουν με εκπρόσωπο της εταιρείας σε περίπτωση που έμεναν κλειδωμένοι έξω από το λογαριασμό τους.

Ο λόγος που προχώρησε αυτή η διαδικασία ταχύτερα είναι -σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ- ότι αρκετές περιπτώσεις διαμαρτυρίας χρηστών έφταναν στο Oversight Board, μια εταιρεία που χρηματοδοτείται μεν από τη Meta, αλλά θεωρείται ξεχωριστό τμήμα και εξετάζει ενστάσεις για θέματα κλειδώματος λογαριασμών και αφαίρεσης περιεχομένου που αναρτάται. Φαίνεται μάλιστα πως τον τελευταίο χρόνο είχαν φτάσει σε αυτό το επίπεδο πάνω από 1 εκατομμύριο περιπτώσεις!

Τα πλάνα για το τμήμα εξυπηρέτησης του Facebook βρίσκονται ακόμη στα πρώτα στάδια και δεν είναι ξεκάθαρο πότε θα ξεκινήσει η λειτουργία του για το ευρύ κοινό. Ωστόσο, είναι σίγουρα ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση και φαίνεται πως θα βοηθήσει πολλούς χρήστες στην καθημερινότητά τους στον κόσμο της Meta.