Μενού
  • Α-
  • Α+

Νέα στοιχεία για τα νούμερα τηλεθέασης παρουσίασε σήμερα από την εκπομπή του στον Alpha ο Νίκος Μάνεσης. Ο δημοσιογράφος του Alpha από την προηγούμενη βδομάδα είχε αφήσει αιχμές πως κάτι συμβαίνει με τα νούμερα τηλεθέασης και γι' αυτό θέλησε να δώσει στη δημοσιότητα κάποια στοιχεία και να δώσει επίσης και διευκρινήσεις για τα λεγόμενά του. «Θέλω να πούμε δυο κουβέντες για αυτά που είπαμε το Σαββατοκύριακο… Πείστηκα να δώσω 1-2 στοιχεία, γιατί υπήρξαν μερικοί συνάδελφοι που με αμφισβήτησαν… Τα νούμερα τηλεθέασης είναι εργαλείο δουλειάς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής της εκπομπής «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση».

«Τι συμβαίνει; Το γνωστό, αυτό που είπα και γελάγατε, η Πέπα το γουρουνάκι…», συνέχισε και άρχισε να αναλύει τα νούμερα τηλεθέασης για να εξηγήσει το σκεπτικό του. «Το δυναμικό κοινό την περασμένη Κυριακή… Το κοινό 25-44 έβλεπε παιδικά για πάνω από μια ώρα. Βλέπανε καρτούν για τρίχρονα. Αυτό συμβαίνει τον τελευταίο 1,5 χρόνο. Θα παρακαλέσω να μην το αμφισβητήσει κανείς. Μιλάμε για την πρωινή ψυχαγωγική ζώνη Σαββατοκύριακου…. Πετσοκόπηκαν όλοι… Προφανώς οι κύριοι και οι κυρίες δεν βλέπουν, καρτούν βλέπουν τα παιδιά τους, εδώ όμως γράφεται ότι το κοινό αυτό βλέπει καρτούν. Δεν λέω ότι υπάρχει κάποια συνομωσία. Το μοντέλο τηλεθέασης δεν λειτουργεί… Ο μπούσουλας των καναλιών είναι με γνώμονα τα νούμερα. Από το μοντέλο αυτό κόπηκαν εκπομπές και άνθρωποι έχασαν τις δουλειές τους… Επαναλαμβάνω ότι δεν γίνεται κάτι ύποπτο αλλά ότι δεν λειτουργεί το μοντέλο», σημείωσε ο Νίκος Μάνεσης. Ο Νίκος Μάνεσης προχώρησε στην ανάλυση και άλλων στοιχείων προκειμένου να τεκμηριώσει τα λεγόμενά του. «Πέρυσι μιλούσα αποσπασματικά και φέτος το έκανα πιο οργανωμένο. Κουράστηκα να το βλέπω 1,5 χρόνο να γίνεται… Εάν προκληθούμε, θα επανέλθουμε. Δεν δουλεύει το μοντέλο τηλεθέασης. Δημιουργούνται πλασματικά νούμερα», τόνισε ο Νίκος Μάνεσης. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA