Συνομίλησε με τους πολιτικούς αρχηγούς της Ελλάδας μέχρι και με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών, μπήκε μέσα στα γραφικά του Ευαγγελάτου και κάθισε δίπλα του, σχολίασε με καυστικό χιούμορ θέματα και πρόσωπα της πολιτικής και της τηλεόρασης, υποδέχτηκε καλεσμένους - φίλους και θεατές – οικογένεια πια, αν κρίνουμε από την αιώνια φαν Ανθούλα, συγκίνησε παρουσιάζοντας την ανοιχτή πληγή των εποχικών πυροσβεστών, τραγούδησε, χόρεψε, υποδύθηκε ρόλους, σε μια πλούσια τηλεοπτική επιθεώρηση, που θύμισε καλές εποχές της τηλεόρασης. Ο Λάκης Λαζόπουλος και το Αλ Τσαντίρι Νιουζ επέστρεψαν και αυτά είναι μάλλον τα καλύτερα τηλεοπτικά νέα των τελευταίων μηνών.
Το νέο Αλ Τσαντίρι Νιουζ θυμίζει το παλιό, έχει την ίδια δομή, το ίδιο concept και φυσικά τον ίδιο πρωταγωνιστή. Όμως ακριβώς αυτό που -δικαίως- στάθηκε κεντρικό επιχείρημα της αρνητικής κατά κύριο λόγο κριτικής που ασκήθηκε πρόσφατα σε μια άλλη σατιρική επιστροφή, αυτή του Νίκου Μουτσινά στον Alpha, στην περίπτωση της επιστροφής Λαζόπουλου, λειτούργησε ως παράγοντας επιτυχίας. Το νέο Αλ Τσαντίρι αξιοποίησε την οικειότητα της εκπομπής που έχει αγαπηθεί, έχει ήδη μπει στα σπίτια μας και την τίμησε με μια νέα αρχή που ναι μεν ήταν οικεία και γνώριμη, αλλά δεν έμοιαζε με ανέμπνευστο, ξαναζεσταμένο φαγητό.
Καθαρά τηλεοπτικά μπορούμε να πούμε πως ήταν μια εκπομπή, που τα είχε όλα, άρτια οργανωμένα: πολλά και πολύ δουλεμένα αστεία βίντεο (κάποια από τα οποία έγιναν με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης) και όχι απλή αναπαραγωγή τηλεοπτικών αποσπασμάτων, σκετσάκια, έξυπνες ατάκες, τραγούδια, γέλια, δάκρυα, νοσταλγικές αναδρομές κι έναν πληθωρικό και χαρισματικό πρωταγωνιστή, που δεν άφησε κανέναν στο απυρόβλητο: από τον Μητσοτάκη, τον Κασσελάκη και τον Ανδρουλάκη, μέχρι τον Λιάγκα, τον Ευαγγελάτο και τον Τραμπ.
Διαβάστε ακόμη: Τηλεθέαση: Τι νούμερα έκανε η πρεμιέρα του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ»
Η κοινωνική – πολιτική σάτιρα του Λάκη Λαζόπουλου ανέδειξε κοινωνικά ζητήματα (από την ακρίβεια, το μετρό της Θεσσαλονίκης και τη διαγραφή Σαμαρά μέχρι την τραγωδία των Τεμπών) και αστεία σαρδάμ (από τον “Ιάκωβο Καμπανέλλο” του Κασσελάκη μέχρι το καταπληκτικό του Κώστα Μπακογιάννη “όταν ο Θεός κάνει σχέδια, ο άνθρωπος γελάει”). Αλλά δεν έμεινε σε αυτά.
Αυτό που έκανε τη διαφορά στο πρώτο Αλ Τσαντίρι Νιουζ της νέας εποχής είναι ότι δεν περιορίστηκε μόνο σε εύκολες λύσεις. Δεν βασίστηκε μόνο σε αναμενόμενα αστεία, πολυπαιγμένα σκετσάκια, εύκολους στόχους και στις προσωπικές ευκολίες του παρουσιαστή, αλλά προσπάθησε για το παραπάνω. Πειραματίστηκε, το έψαξε, ακολούθησε τις τάσεις, τις δυνατότητες και τις ανάγκες της σημερινής εποχής και της τηλεόρασης κι έφερε νέους ήρωες στο προσκήνιο, όπως για παράδειγμα τον -απίθανο- TikToker από τη Θεσσαλονίκη, Κώστα Σιάφη, ο οποίος έγινε viral όταν μίλησε για τον κολλητό του, που τον εγκατέλειψε για μια γυναίκα.
Διαβάστε ακόμη: Η αντίδραση του Λαζόπουλου στον «αέρα» όταν έμαθε για τον θάνατο του Μανούσου Μανουσάκη
Στα χάιλαϊτς της πρεμιέρας η παρουσίαση των εποχικών πυροσβεστών και τα αληθινά συγκινητικά λόγια του επικεφαλής τους για τους ήρωες που δεν φοράνε μπέρτες και βέβαια η εμφάνιση του Σωτήρη Τσαφούλια και του Πάνου Βλάχου, ο οποίος με τα τραγούδια του ξεσήκωσε το κοινό λίγο πριν το φινάλε.
Η αποθεωτική υποδοχή της εκπομπής στα social media αλλά και στους πίνακες τηλεθέασης, με ποσοστά που σπανίως έως ποτέ βλέπουμε στη φετινή σεζόν της πολύ μέτριας τηλεθέασης (29,1% στο σύνολο και 28,2% στο νεανικό κοινό, με το Survivor “απέναντι” να μένει στο ταπεινωτικό 4,2%) δείχνουν πως το Mega επένδυσε σωστά.
Η τηλεόραση έχει ανάγκη από τη σάτιρα, αρκεί να είναι δουλεμένη, πραγματικά αστεία κι εύστοχη, να έχει ερείσματα, στόχο, έμπνευση και να μην κουνάει το δάχτυλο. Κι η επιστροφή του Λαζόπουλου, σε ένα κανάλι όπου έχει ζήσει κι έχει προσφέρει μεγάλες στιγμές με τους Δέκα μικρούς Μήτσους, βάδισε ακριβώς σε αυτή την κατεύθυνση.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.