Ο Κούλης Δουρέκας που από το 2024 βρίσκεται στον σύλλογο της NEOM SC και έχει θητεύσει σε Ολυμπιακό και Νότιγχαμ Φόρεστ πήρε το βραβείο Mandela για την προσφορά του στο άθλημα του ποδοσφαίρου.
Φέτος για πρώτη φορά τα βραβεία αυτά πραγματοποιήθηκαν σε συγκεκριμένη τοποθεσία στο Μπάρι.
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr
- «Τους θεωρούσαμε ψωνάρες»: Ρωτήσαμε πώς είναι οι Αθηναίοι στα μάτια όσων έχουν μεγαλώσει στην επαρχία
- Καλλιθέα: Συγκλονιστικές εικόνες από την επιχείρηση κατάσβεσης - Τραυματίες και μεγάλες ζημιές στο κτίριο
- Το «νέο Tinder» μυρίζει ιδρώτα και φαινόταν καλύτερη ιδέα στο TikTok
- USS Liberty: Όταν το Ισραήλ σκότωσε 34 Αμερικανούς, και όλοι έκαναν πως «δεν το ήξεραν»
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.