Ο Ολυμπιακός δεν είχε κανένα πρόβλημα απέναντι στον Κολοσσό, επικρατώντας με 117-76, με τον Γιώργο Μπαρτζώκα να πραγματοποιεί δηλώσεις αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης.
Μίλησε για τη νίκη της ομάδας του, ενώ τόνισε πως τόσο εκείνος, όσο και οι παίκτες του, έχουν τη μεγαλύτερη... δίψα και από τον πιο φανατικό οπαδού του Ολυμπιακού για το Final Four.
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr
- Γυναικοκτονία στη Δράμα: Τη χτύπησε με σιδερόβεργα και ύστερα τη μαχαίρωσε στην πλάτη - Σε σοκ ο 16χρονος γιος
- Μάρω Κοντού: Στο νοσοκομείο «με σοβαρό πρόβλημα» η αγαπημένη ηθοποιός
- Το μήνυμα νίκης του Τσίπρα, τα βαριά ονόματα στην Περιφέρεια και οι μεταγραφές της Καρυστιανού
- Ζωή Κωνσταντοπούλου: «Είστε έτοιμοι»; - Η ανάρτηση... μυστήριο
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.