Ο Κώστας Νικολακόπουλος μέσω των Galacticos by Interwetten επιβεβαίωσε πως ο Ολυμπιακός θα συνεχίσει να αγωνίζεται και την επόμενη αγωνιστική περίοδο στο «Γ.Καραϊσκάκης», καθώς δεν έχει εγκριθεί ακόμα η άδεια για την έναρξη των εργασιών στο γήπεδο του Φαλήρου.
Οι Ερυθρόλευκοι αναμένεται να ανακοινώσουν αύριο (20/5) τα εισιτήρια διαρκείας για τη νέα σεζόν.
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.