Μενού
  • Α-
  • Α+

Το νέο gMotion 85 είναι εδώ γεμάτο με δοκιμές νέων μοντέλων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, μοναδικές συνεντεύξεις από κορυφαίες προσωπικότητες της διεθνούς αυτοκινητοβιομηχανίας και των motorsport καθώς και όλα τα νέα για την εξέλιξη της F1, του MotoGP και του WRC.

Με 142 σελίδες, εντελώς δωρεάν, διαβάζεται εύκολα και άμεσα από κάθε ψηφιακή συσκευή, online αλλά και offline.

Ολοένα και περισσότερο, την παράσταση στο θίασο της αυτοκίνησης κλέβουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Και η νέα BMW i4 που αποτελεί το cover story του gMotion 85, έχει όλα τα εχέγγυα για να κλέψει και την καρδιά κάθε οδηγού.

Αντίστοιχα, το αμιγώς ηλεκτρικό Audi Q4 e-tron Sportback 50 που επίσης δοκιμάσαμε για πολλά χιλιόμετρα, προσφέρει την επιπλέον δυνατότητα της κίνησης εκτός δρόμου, πάντα με premium πρόσημο.

Το Toyota RAV4 PHEV, υβριδικό plug – in, δείχνει και αυτό με τον τρόπο του ότι το μέλλον ανήκει στην ηλεκτροκίνηση. Άσχετα αν, όπως και το Honda HR-V e:HEV που επίσης δοκιμάσαμε αυτό το μήνα, προσεγγίζουν την εξυπηρέτηση των πολυσχιδών αναγκών μετακίνησης με έναν ευφυή τρόπο συνδυαστικής χρήσης κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικού.

Ο Κώστας Παστρίμας ταξίδεψε με την BMW στη Σλοβενία, όπου διασκέδασε αφάνταστα με τα μοντέλα της γερμανικής μάρκας, όπου ασχέτως τύπου κινητήρα, προσφέρουν κορυφαία αίσθηση.

Η νέα εποχή της smart αποκαλύφθηκε με τη μορφή του smart #1, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV που κατασκευάζει και αναλύθηκε σε μια αποκλειστική συνέντευξη από τον Αντρέ Γιάνσεν – Τίμεν, διευθυντή πωλήσεων της smart Ευρώπης, που δόθηκε στον Κ. Μπιτσικώκο.

Ακόμα ένα παγκόσμιο λανσάρισμα τον περασμένο μήνα, αφορούσε και πάλι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο: το υπέρ-πολυτελές SUV Mercedes EQS.

Στον αντίποδα όλων των παραπάνω, η Toyota τόλμησε να παρουσιάσει την GR Corolla. Ένα μοντέλο γεννημένο στην ειδικές διαδρομές των αγώνων ράλι.

Για τους αγώνες μιλάει στο Στάθη Κοκκορόγιαννη ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιέν Μπουεμί, ένας κορυφαίος οδηγός που έχει περάσει σχεδόν από κάθε μορφή μηχανοκίνητων σε πίστα.

Εξαιρετικά σημαντική είναι και η συνέντευξη του Νταβίντ Καστερά, αγωνιστικού διευθυντή του Ράλλυ Ντακάρ, στο «δικό μας» πρωταθλητή Βασίλη Ορφανό, το μέλλον του πιο σκληρού αγώνα στον κόσμο.

Από το τεύχος δεν θα μπορούσαν να λείπουν φυσικά οι ανασκοπήσεις των αγώνων F1 σε Αυστραλία και Ιταλία, στους οποίους η μεγάλη κόντρα Ferrari – Red Bull Racing καλά κρατεί.

Τη διεθνή αγωνιστική σκηνή του αυτοκινήτου τον περασμένο μήνα κλείνει η αναφορά στο Ράλλυ Κροατίας, όπου η επικράτηση του εντυπωσιακούς Ροβάνπερα μόνο εύκολη δεν ήταν.

Η ηλεκτρική εποχή φαίνεται ότι ανατέλλει και για τη μοτοσικλέτα, όπως καταδεικνύει η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ηλεκτρικού Yamaha NEO's.

Στις μοτοσικλέτες ωστόσο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν έχει πει την τελευταία του λέξη, όπως αποδεικνύει ένα ακόμα μικρό σκούτερ της Yamaha που δοκιμάσαμε, το πολυτελές XMAX 125.

Στον εξαιρετικά ανταγωνιστικό κόσμο του MotoGP, η Aprilia είδε για πρώτη φορά μοτοσικλέτα της στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, στον αγώνα της Αργεντινής και τρίτο γύρο του φετινού πρωταθλήματος.

Λίγο πιο βόρεια όμως, το GP των ΗΠΑ, η Ducati ήταν αυτή που πανηγύρισε τη νίκη, για να δώσει στον αμέσως επόμενο αγώνα, το GP Πορτογαλίας, τη σκυτάλη στη Yamaha.

Απολαύστε το νέο gMotion 85 και μείνετε πάντα ενημερωμένοι για όλα τα τελευταία νέα του αυτοκινήτου, της μοτοσικλέτας και των motorsport, από το gmotion by gazzetta.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ GMOTION 85 ΕΔΩ

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA