Οι γονείς επιμένουν να επιλέγουν την ασφάλεια του σπιτιού τους, από τη στιγμή που η περιοχή έχει τεθεί σε σκληρό lockdown.
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, Μάριος Μπούτσης ξεκαθαρίζει στο LamiaReport ότι δεν πρόκειται για μια απόφαση συλλόγου, αλλά για απόφαση κάθε γονέα να μη στείλει το παιδί του στο σχολείο υπό το φόβο του κορονοϊού.
«Κανένας σύλλογος και καμιά απόφαση δε θα μπορούσε να κρατήσει τα παιδιά μακριά από το σχολείο ούτε αντίστοιχα να τα ξαναφέρει στην τάξη, αν ατομικά ο κάθε γονιός δεν αναγνώριζε τι είναι σωστό και τι επικίνδυνο για το παιδί του και την οικογένειά του. Στην Ανθήλη έχουμε δύο αντικρουόμενες αποφάσεις. Από τη μία σκληρό lockdown και από την άλλη άνοιγμα των σχολείων. Όσο κι αν μου λένε ότι είναι ασφαλές το περιβάλλον, προσωπικά εγώ δεν στέλνω το παιδί μου σχολείο πριν υποχωρήσει το επιδημιολογικό φορτίο» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Μπούτσης.
- Τη δάγκωσε καρχαρίας, έμεινε 10 μέρες σε κώμα και ξυπνώντας ψέλλισε δύο λέξεις
- Aφόρητα καλοκαίρια, χωρίς air condition: Γιατί η Ευρώπη είναι αντιμέτωπη με έναν ακόμα εφιάλτη
- Δημήτρης Σκαρμούτσος: «Έπιασα πάτο - Είχα μείνει και άστεγος σχεδόν δύο μήνες»
- Το μέγεθος μετράει: Ο απίστευτος λόγος για τον οποίο χάνονται θέσεις πάρκινγκ στην Ευρώπη
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.