Συσσωρευμένα κρούσματα γαστρεντερίτιδας παρατηρήθηκαν στην Αρναία Χαλκιδικής τα τελευταία 24ωρα. Συγκεκριμένα, ο δήμαρχος Αριστοτέλη, Στέλιος Βαλιάνος, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι το Κέντρο Περιβαλλοντικής Αναβάθμισης Μονάδων Αντιρύπανσης Χαλκιδικής (ΚΕΠΑΜΑΧ) πήρε δείγμα του πόσιμου νερού για να εξεταστεί αν έχει παρεισφρήσει δίκτυο ύδρευσης κάποιο μικρόβιο μετά την πρόσφατη κακοκαιρία «Μπάλλος» που έπληξε την περιοχή. Από τους κατοίκους ζητήθηκε να μην καταναλώνουν το πόσιμο νερό.
Τα αποτελέσματα όλων των αναλύσεων που ζήτησε ο δήμος από το ΚΕΠΑΜΑΧ θα γίνουν γνωστά στο τέλος της εβδομάδας. Ο κ. Βαλιάνος τόνισε ότι ο δήμος διενεργούσε κανονικά τις προβλεπόμενες χλωριώσεις του νερού, ενώ πρόσφατα είχαν καθαριστεί και οι δεξαμενές.
- Βρέθηκε η σορός της 45χρονης στα Χανιά: Ομολόγησε ο ενοικιαστής
- Πόδια παρουσιαστριών και «μήπως έχουμε ίδιο γκόμενο»: Βρήκαμε τις 8 πιο περίεργες ομάδες του Facebook
- «Είμαι μιλένιαλ και έγινα πατέρας πριν από έξι μήνες»
- «Πώς γίνεται να μοιάζεις νεότερη από την κόρη σου;»: Η Τζέσικα Άλμπα κάνει τα social να παραμιλούν
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.