Μενού
  • Α-
  • Α+

Η νέα καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού έχει πρωταγωνιστή τον Οττο. Πρόκειται για έναν Αυστριακό, ο οποίος επισκέφθηκε την Ελλάδα πριν από χρόνια το καλοκαίρι. Η ομορφιά της χώρας μας όμως τον αιχμαλώτισε και γι' αυτό έμεινε στην Ελλάδα για πάντα.  

Διαβάστε ακόμηΒασίλης Κικίλιας: Ισχυρό τουριστικό και επενδυτικό ενδιαφέρον από την ισραηλινή αγορά για την Ελλάδα

«Ελλάδα, θα θέλεις να μείνεις για πάντα», είναι το «μήνυμα» από το σποτ του ΕΟΤ, με τον Όττο να περιγράφει πως το 2013 κατέρρευσε και αποφάσισε να τα παρατήσει όλα στην Αυστρία και να έρθει διακοπές στην Ελλάδα. Στη χώρα μας έμεινε γιατί αγάπησε τους ανθρώπους, τον τόπο, τα σπίτια, τη θάλασσα, τον ήλιο. Η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας έχει στόχο να δείξει ότι η Ελλάδα είναι ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών. Είναι ο τόπος που τους επανασυνδέει με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους. Είναι πολύ απλά η απαραίτητη στάση για να επανεκτιμήσουν την αξία της ζωής.

Η ανεπιτήδευτη γοητεία και η απλότητα της χώρας – τα στενά σοκάκια, οι φιλικοί άνθρωποί μας, τα άσπρα σπιτάκια, ο ζεστός ήλιος, η απέραντη ακτογραμμή της, η εξοχή, τα γραφικά ορεινά χωριουδάκια και οι παραδοσιακές γεύσεις μας… όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως «επικίνδυνα» θέλγητρα για τους επισκέπτες, με αποτέλεσμα κάποιοι… να μη θελήσουν να φύγουν ποτέ.

«Φέτος, όποιος σκέφτεται να επισκεφθεί την Ελλάδα, καλύτερα να το ξανασκεφτεί. Γιατί αν βρεθεί έστω και μια φορά στη χώρα, είναι πολύ πιθανό να θέλει να μείνει για πάντα.  Και δεν το λέμε εμείς οι Έλληνες, αλλά όλοι εκείνοι στους οποίους όντως συνέβη. Εμπνεόμενοι, λοιπόν, από τις αληθινές ιστορίες τους, αποφασίσαμε ως χώρα να «προειδοποιήσουμε» τους ταξιδιώτες για το τι μπορεί να τους συμβεί. Γιατί καμιά φορά, στην Ελλάδα, οι διακοπές γίνονται το νέο σου σπίτι», αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΤ.

«Είμαστε το νούμερο 5 τουριστικό brand στον πλανήτη»

Για το νέο σποτ του ΕΟΤ, τους ψηφιακούς νομάδες, τις προβλέψεις σχετικά με την πορεία του τουρισμού φέτος, αλλά και το αν αναμένεται η Τουρκία να επηρεάσει την τουριστική κίνηση στη χώρα μας, μίλησε στην εκπομπή Κοινωνία ώρα MEGA ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.

«Είμαστε το νούμερο 5 τουριστικό brand στον πλανήτη. Βρήκαμε με τον ΕΟΤ τον Όττο, που είναι Αυστριακός και μας είπε την ιστορία του. Ήρθε πριν από 20 χρόνια στην Ελλάδα, για λίγο και τελικά ερωτεύτηκε, παντρεύτηκε και έμεινε για πάντα. Μένει στο σπίτι που βλέπετε στο σποτ, στη Μήλο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για αυτή την προσπάθεια. Το σποτ χτυπάει στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Αισθανόμαστε ότι είναι ένας ωραίος τρόπος να προβάλλουμε τη χώρα και πέρα από τον τουρισμό», ανέφερε.

«Αναπτύσσουμε τον τουρισμό και με τους ψηφιακούς νομάδες»

Μιλώντας για τους ψηφιακούς νομάδες, ανθρώπους δηλαδή που εργάζομαι με τηλεργασία σε διάφορα μέρη του κόσμου και ανεξάρτητα από τη χώρα καταγωγής τους, ο υπουργός Τουρισμού είπε ότι «Οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες ανακάλυψαν λόγω της πανδημίας, που οι εργαζόμενοι έπρεπε να δουλεύουν από το σπίτι με τηλεργασία, ότι κάποιοι είχαν καλύτερη ψυχολογία και απέδιδαν καλύτερα. Σκέφτηκαν να τους στέλνουν 6 μήνες σε έναν ωραίο προορισμό, και να δουλεύουν από εκεί. Εμείς έχουμε φτιάξει νομοθετικό πλαίσιο για να προσφέρουμε καλύτερο και πιο φθηνό δίκτυο, και με τους επαγγελματίες του τουρισμού σε Ηράκλειο, Καλαμάτα και Σύρο δίνουμε τη δυνατότητα να έρθουν off season επαγγελματίες από το εξωτερικό, να μένουν στη χώρα μας. Αυτό είναι προστιθέμενη αξία για τη χώρα μας. Το κάνουν και μικροί επιχειρηματίες από μόνοι τους. Οι ψηφιακοί νομάδες είναι ένα trend σύγχρονο».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA