Μενού
roymania - troxaio
Τροχαίο στη Ρουμανία | Associated Press
  • Α-
  • Α+

Μετά την κηδεία του 53χρονου οι επιβάτες του μοιραίου λεωφορείου που προσέκρουσε σε μπάρα που ρυθμίζει το ύψος στο Βουκουρέστι θα κινηθούν νομικά κατά του ταξιδιωτικού γραφείου και των ρουμανικών αρχών. Αυτό αναφέρει η Μαρία Θερσίτη, η οποία επέβαινε στο όχημα, τονίζοντας όμως ότι ο οδηγός ήταν ιδιαίτερα προσεκτικός, ωστόσο από την οδηγική του συμπεριφορά ήταν φανερό πως δεν είχε εμπειρία στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στη Ρουμανία.

Μιλώντας στο Live News του Mega, η επιβάτιδα ανέφερε μεταξύ άλλων: «Όλα έγιναν πολύ γρήγορα, μέσα σε ένα δευτερόλεπτο. Όλα σκοτείνιασαν. Εγώ βρέθηκα ξαφνικά παγιδευμένη, το κεφάλι μου σφηνώθηκε στο κάθισμα. Άρχισα να φωνάζω. Στα αριστερά είχε φύγει το τζάμι του λεωφορείου, άρχισα να βγάζω το χέρι μου έξω και το χτυπούσα στη λαμαρίνα για να με ακούσουν».

Η ίδια συμπλήρωσε: «Προς τα πάνω είχα παγιδευτεί. Δεν μπορούσα να κουνηθώ, από τη δεξιά μεριά ήμουν ελεύθερη. Με τράβηξαν, απεγκλωβίστηκα, πήρα τα πράγματά μου και βγήκα αμέσως έξω. Ήμουν χτυπημένη στο κεφάλι και στον αυχένα, αλλά τα άκρα μου ήταν εντάξει». Η επιβάτιδα βρισκόταν μόλις δύο θέσεις πίσω από τον 53χρονο, ο οποίος βρήκε τραγικό θάνατο.

«Ακόμα είναι νωπές οι μνήμες. Είναι τρομακτικό, δεν έχουμε όρεξη να φάμε, δεν χαμογελάμε. Είμαστε θλιμμένοι και τις επόμενες ημέρες θα ξαναζήσουμε το ίδιο δράμα, όταν θα έρθει η σορός του συνανθρώπου μας και θα πάμε στην κηδεία», δήλωσε. Όσον αφορά τον οδηγό, είπε ότι ήταν ήρεμος και προσεκτικός στην οδήγηση, ωστόσο από την οδηγική του συμπεριφορά ήταν φανερό πως δεν είχε εμπειρία στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στη Ρουμανία.

Σειρά λαθών και παραλείψεων

Στο δυστύχημα, όπως όλα δείχνουν, οδήγησαν σειρά λαθών και κατασκευαστικών παραλείψεων στον αυτοκινητόδρομο. Οι αρχές της Ρουμανίας ισχυρίζονται πάντως πως είναι καλυμμένες. Σε αυτό το σημείο, λίγα μόνο μέτρα από την μοιραία πινακίδα σήμανσης υπάρχει μια αλυσίδα προειδοποίησης. Αν το όχημα βρει σε αυτή, ο οδηγός παίρνει σήμα ότι δεν μπορεί να συνεχίσει. Μόνο που στην περίπτωση του λεωφορείου, αυτές οι αλυσίδες δεν λειτουργούσαν και δεν βρίσκονταν στο δρόμο που ακολούθησε ο οδηγός… Εδώ είναι οι προειδοποιητικές αλυσίδες και δίπλα το λεωφορείο. Δεν ακουμπάει σε αυτές επειδή βρισκόταν στη διπλανή λωρίδα κυκλοφορίας και εκείνη την ώρα έβγαζε φλας για να κάνει αριστερά… Το πιθανότερο όμως είναι ότι και να ήταν στη λωρίδα πάλι δεν θα έβρισκε αφού οι αλυσίδες είχαν χτυπηθεί και ουσιαστικά αχρηστευτεί σε παλιότερο ατύχημα.

Στα πλάνα μετά το δυστύχημα διακρίνεται ένας εργάτης να τις ξετυλίγει όταν η τραγωδία είχε ήδη σημειωθεί… Ο οδηγός έχει περάσει τις αλυσίδες και μπροστά του βρίσκεται μια πινακίδα γεμάτη πληροφορίες που είναι δύσκολο να επεξεργαστεί μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα… Σε αυτή αναγράφεται το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος με ένα μεγάλο 3 και δίπλα ένα 50 σε μικρότερο μέγεθος και δεξιά το όριο ταχύτητας… Αυτό το 40 ίσως έκανε τον οδηγό να σκεφτεί εκείνα τα δευτερόλεπτα ότι επρόκειτο για ένδειξη που αφορά τα 4 μέτρα ύψος.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA