Κατά 15% αυξήθηκαν οι πολίτες που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς χωρίς να πληρώνουν εισιτήριο. Ο οργανισμός συγκοινωνιών σε μία προσπάθεια να βάλει «φρένο» στους... τζαμπατζήδες θα βάλει σε εφαρμογή σχέδιο για τον διπλασιασμό των ελεγκτών κομίστρου. Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, το 2022 η εισιτηριοδιαφυγή εκτιμάται πως θα ξεπεράσει το 15%. Είναι χαρακτηριστικό ότι τον Οκτώβριο του 2022 έγιναν 23 εκατομμύρια μετακινήσεις και κόπηκαν 7.100 πρόστιμα. «Σε περίπου 15 μέρες θα ανακοινώσουμε ένα συνολικό πλάνο για την εισιτηριοδιαφυγή» δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Ιωάννης Γκόλιας.
Σύμφωνα με το σχέδιο:
- Οι 92 ελεγκτές θα γίνουν 200 και θα φορούν ειδική ενδυμασία με διακριτό σήμα
- Θα επανεκπαιδευτούν νέοι υπάλληλοι που θα μετακινηθούν από το Δημόσιο
- Θα επιβάλλονται αυστηρότερες ποινές για επιθέσεις κατά ελεγκτών εν ώρα καθήκοντος
- Θα υπάρχει η δυνατότητα για υποβολή αίτησης στο gov.gr για μείωση ή διαγραφή προστίμου
- Ρωτήσαμε το ChatGPT ποια είναι η καλύτερη ομάδα στην ιστορία του Μουντιάλ - Ναι, είναι αυτή που φαντάζεστε
- Πνίγηκε ο αδερφός του δημοσιογράφου του ΑΝΤ1, Νίκου Νικολετάκη - «Ήταν ο πιο καλόψυχος άνθρωπος»
- Υπόθεση Κακαλέτρη: Η ιστορία του μαθητή που αιματοκύλισε σχολείο στη Σπάρτη επειδή έμεινε μεταξεταστέος
- Άντι Μπέρναμ: Ο «Βασιλιάς του Βορρά» που διεκδικεί την «καρέκλα» του Στάρμερ - Τι καινούργιο φέρνει
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.