Μενού
bagoni
Βαγόνι | Pixabay
  • Α-
  • Α+

Ενα περιστατικό, δύο δεκαετίες πριν, ενδεικτικό όμως της νοοτροπίας που υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια και στον τομέα των μεταφορών, αποκάλυψε πρώην εκπαιδευτής μηχανοδηγών, αναλύοντας το δυστύχημα στα Τέμπη. «Υπουργός έβαλε και μετέφεραν καινούργιο βαγόνι με τις... ζελατίνες, στο χωριό του για να κάνει προεκλογικό αγώνα» λέει ο Νίκος Τσουρίδης που τότε ήταν μέλος αρμόδιας επιτροπής.

Ο κ. Τσουρίδης αφού ξεκαθάρισε πως τόσο ο ίδιος, όσο και ο υπουργός, άνηκαν στο ΠΑΣΟΚ, ήταν δηλαδή στο ίδιο κόμμα, αποκάλυψε πως: «Το 2004 παραλαμβάναμε, η επιτροπή, τα καινούργια ελβετικά βαγόνια για την Πελοπόννησο. Μας φωνάζει ο γενικός διευθυντής και μας ενημερώνει πως Υπουργός είχε δώσει εντολή να πάει ένα βαγόνι στο χωριό του για να κάνει προεκλογικό αγώνα!» είπε στον ΣΚΑΪ και συνέχισε: «Το πήγαν εκεί οι Ελβετοί πάνω σε ειδική πλατφόρμα. Στην περιοχή υπήρχε μια μικρή σιδηροδρομική γραμμή η Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Κρυονέρι που δεν λειτούργησε ποτέ. Είχαμε πάει το τρένο εκεί, στα χωράφια, με τις ζελατίνες, για να το βλέπει ο κόσμος!».

Το περιστατικό όμως είχε και συνέχεια: «Αυτά τα τρένα είχαν μία ιδιομορφία. Για να τα βάλει μπροστά ο οδηγός έπρεπε να κάνει προθέρμανση. Είχαν σύστημα σαν θερμοσίφωνο. Επειδή οι θερμοκρασίες του νερού του κινητήρα ήταν χαμηλές έπρεπε να το βάλει να δουλέψει, να πάει στους 60 βαθμούς και μετά να πάρει μπροστά. Χρειαζόταν ρεύμα 380 βόλτ. Στείλαμε παιδιά από την Πάτρα, συναδέλφους, να δείτε τι θα κάνετε. Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι για να πάρουμε ρεύμα πρέπει να ρίξουμε καλώδιο σε απόσταση ένα χιλιόμετρο σε βενζινάδικό. Πήγαμε στον άνθρωπο, μας έδωσε ρεύμα. Κάθε μέρα αυτό γινόταν. Έκαναν 50 μέτρα μπροστά, 10 μέτρα πίσω και έφευγαν. Είχαμε και φύλακα 24 ώρες για να μη το σπάσουν. Μία φορά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν έχουμε ρεύμα. Ο βενζινάς είχε βγάλει την πρίζα γιατί δεν τον είχαν πληρώσει. Αυτή η διαδικασία γινόταν».

Τελικά το ΠΑΣΟΚ έχασε τις εκλογές και το βαγόνι... ξέμεινε στην περιοχή για έξι μήνες. «Θέλαμε να το πάμε στην Καλαμάτα το τρένο, πλατφόρμα δεν είχαμε. Ξέρετε πόσο στοίχησε η διαδικασία; Έξι εκατομμύρια δραχμές» είπε ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA