Μενού
Treno-grammes
Γραμμές τρένου | Shutterstock
  • Α-
  • Α+

Ηταν 2004, λίγο πριν τις εκλογές του Μαρτίου, όπου πλήθος κατοίκων του Μεσολογγίου επιβιβάζεται στην αυτοκινητοάμαξα στον σταθμό του Αιτωλικού χαρούμενοι για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Αιτωλοακαρνανία μετά από πολλές δεκαετίες. Η ελληνική πολιτεία ξόδεψε πάνω από 10 εκατομμύριο ευρώ για μερικά δοκιμαστικά δρομολόγια με ένα βαγόνι, τα οποία και λειτούργησαν για περίπου έναν μήνα, όπως και καταγγέλλουν οι κάτοικοι της περιοχής. Μάλιστα, σύμφωνα με τους κατοίκους του Αιτωλικού το δοκιμαστικό Rail Bus εκτελούσε το δρομολόγιο Αγρίνιο - Κρυονέρι.

Η σιδηροδρομική γραμμή κρίθηκε ως μη κατάλληλη από την επόμενη κυβέρνηση της χώρας, όπου υπουργός Μεταφορών ήταν ο Μιχάλης Λιάπης. Αρκετοί παράγοντες έδειξαν ότι το δρομολόγιο Αγρίνιο - Κρυονέρι θα ήταν, εξαρχής, ανέφικτο και οικονομικά ασύμφορο, καθώς σύμφωνα με τους υπευθύνους δεν υπήρχε σταθμός του ΟΣΕ στο Αγρίνιο, υπήρχε σοβαρό πρόβλημα με μία ισόπεδη διάβαση στην Ιονία Οδό, η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου δεν είχε κατασκευαστεί με την πρόβλεψη ενός σιδηροδρομικού δικτύου, ενώ ακόμη και η σιδηροδρομική γραμμή δεν πληρούσε τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Το γεγονός αυτό είχε ως αποτέλεσμα η συγκεκριμένη γραμμή να μην μπορεί να συνδεθεί με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και να παρατηρούνται στο σημείο εικόνες εγκατάλειψης, καθώς η πυκνή βλάστηση καλύπτει πλέον τις γραμμές. Αντίστοιχες εικόνες παρατηρούνται και στον σταθμό στο Κρυονέρι, ο οποίος είναι εγκαταλελειμμένος και λεηλατημένος. Παράλληλα, κάτοικοι της περιοχής καταγγέλλουν ότι σε όλες τις δομές που έχουν κτιστεί για το σιδηροδρομικό δίκτυο έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα πλιάτσικου.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA