Μενού
tempi
Τραγωδία στα Τέμπη | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Στον «αέρα» συνεχίζουν να παραμένουν γραμμές του σιδηροδρόμου μετά και τα όσα έγιναν στα Τέμπη με τη μετωπική σύγκρουση του επιβατικού τρένου με την εμπορική αμαξοστοιχία, καθώς οι μηχανοδηγοί προειδοποιούν ότι υπάρχει πρόβλημα μεταξύ στην επικοινωνία των σηράγγων μεταξύ Τεμπών και Πλαταμώνα. Μάλιστα, στον «αέρα» δε βρίσκεται μόνο η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, όπου και σημειώθηκε η τραγωδία, αλλά και άλλα δρομολόγια, όπως το Αθήνα - Κόρινθος - Κιάτο - Αίγιο το οποίο θα ξεκινούσε πάλι την ερχόμενη Δευτέρα.

Οσον αφορά, ειδικότερα, στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, την οποία και εκτελούν τα Intercity της Hellenic Train, της εταιρείας δηλαδή που έχει στη διάθεσή της τους συρμούς οι μηχανοδηγοί αρνούνται να κάτσουν στις θέσεις τους, καθώς καταγγέλλουν ότι υπάρχουν  προβλήματα στο σύστημα επικοινωνίας. Προκειμένου να επαναλειτουργήσουν τα δρομολόγια πρέπει να πάρουν τη σχετική έγκριση από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, η οποία και θα διακρίνει ότι όλα λειτουργούν σωστά προκειμένου να μπουν τα τρένα στην πορεία τους.

Οπως αναφέρουν πληροφορίες του Open, την ερχόμενη Δευτέρα, βάσει του αρχικού σχεδιασμού, ήταν προγραμματισμένο να επαναλειτουργήσουν τα δρομολόγια του προαστιακού Αθήνα - Κόρινθος - Κιάτο - Αίγιο, αλλά με βάση τις αυτοψίες που έχουν γίνει στο δίκτυο έχει προκύψει ότι οι σήραγγες βρίσκονται σε αρκετά κακή κατάσταση, καθώς και δεν έχουν ολοκληρωθεί πλήρως τα έργα αποκατάστασης. Αρκετά από τα τούνελ είναι χωρίς φωτισμό, χωρίς πυρασφάλεια και χωρίς εξαερισμό ενώ χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της σήραγγας στην «Κακιά Σκάλα».

Το συγκεκριμένο τούνελ έχει μήκος 2,5 χιλιομέτρων και όπως φαίνεται δεν έχουν γίνει τα έργα αποκατάστασης και σε αυτές τις σήραγγες θα κληθούν, αν ισχύει και ο βασικός σχεδιασμός, να περάσουν οι επιβατικές αμαξοστοιχίες στις οποίες και θα επιβαίνουν αρκετοί άνθρωποι. 

Πολύ αργά τα έργα για τις επιδιορθώσεις

Παρόλο που έχει προγραμματιστεί για την 1η Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο για το Αθήνα - Θεσσαλονίκη, την ίδια ώρα τα έργα για τις επιδιορθώσεις στο δίκτυο καθυστερούν αρκετά. Οπως αναφέρει το «Open» από την «Κακιά Σκάλα» μέχρι και τις Αφίδνες δεν παρατηρήθηκε κανένα συνεργείο να εκτελεί τα έργα επιδιόρθωσης που προβλέπονται. Στο ίδιο ρεπορτάζ παρατηρήθηκε ένα συνεργείο του ΟΣΕ στον σταθμό «Κάτω Αχαρναί» να αλλάζει απλά μία λάμπα στην πεζογέφυρα, η οποία και είχε «καεί».

Μέσα στις σήραγγες της «Κακιάς Σκάλας» που είναι προγραμματισμένα τα δρομολόγια για Κιάτο δεν εκτελείται καμία εργασία για τις επιδιορθώσεις, με αποτέλεσμα να μείνει η σήραγγα χωρίς εξαερισμό, αλλά και χωρίς πυρασφάλεια. Παρόλο που έχουν επισημανθεί οι ελλείψεις και τα «κενά σημεία», τα συνεργεία του ΟΣΕ τις έχουν καταγράψει, αλλά δεν έχουν θέσει ένα χρονοδιάγραμμα για το πότε θα ολοκληρωθούν.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA