Μενού
tempi-traumaties
Ανύσια, Δάφνη, Γεράσιμος - Ιάσονας | Eurokinissi / @ΣΚΑΙ
  • Α-
  • Α+

Είκοσι έξι μέρες συμπληρώνονται από το μοιραίο βράδυ, που το επιβατικό τρένο Intercity 62 με κατεύθυνση από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη συγκρούστηκε στα Τέμπη με την εμπορική αμαξοστοιχία, η οποία και έκανε το αντίστροφο δρομολόγιο. Από τη σφοδρή σύγκρουση των δύο τρένων έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι και αμέσως άνοιξε ένας διάλογος, ο οποίος και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, σχετικά με τα πρωτόκολλα ασφαλείας που ισχύουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο, αλλά και τι δεν τηρήθηκε το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου. Την ίδια ώρα που γίνεται ο διάλογος, τέσσερα παιδιά συνεχίζουν να δίνουν τη δική τους «μάχη» για να κρατηθούν στη ζωή.

Ηταν, μεταξύ άλλων, επιβάτες στο επιβατικό τρένο της Hellenic Train και συνεχίζουν να νοσηλεύονται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) φέροντας αρκετά σοβαρά τραύματα. Συγκεκριμένα, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας νοσηλεύεται στη ΜΕΘ η 21 ετών Μυρσίνη, ενώ τρεις τραυματίες παραμένουν σε απλές κλίνες καθώς έχουν διαφύγει τον κίνδυνο.  Στο γενικό νοσοκομείο της Λάρισας, στη ΜΕΘ, παραμένει ο 20χρονος Γεράσιμος, επιβάτης και μοναδικός επιζών του πρώτου βαγονιού, ο οποίος δίνει μάχη για τη ζωή του.

Στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης παραμένει σε ΜΕΘ η 25χρονη Ανυσία, η οποία δείχνει βελτίωση στην υγεία της, νοσηλευόμενη τις περισσότερες ώρες χωρίς μηχανική υποστήριξη. Αντίστοιχα, στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» της Θεσσαλονίκης αποσωληνώθηκε 23χρονος που έφερε εγκαύματα και πλέον νοσηλεύεται στην πλαστική χειρουργική.

Ετοιμος να κάνει μόνος του βάρδια δήλωνε ο προφυλακισμένος σταθμάρχης+

Μόνος του φέρεται να ανέλαβε βάρδιες ο προφυλακισμένος σταθμάρχης Λάρισας, ένα από τα μοιραία πρόσωπα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, όπου και μετά τη μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι. Οπως αποκάλυψε η δημοσιογράφος Δήμητρα Τζιότζιου και το Star ο 59χρονος σταθμάρχης Λάρισας έπαιρνε πρωτοβουλίες, για να αναλαμβάνει τις βάρδιες μόνος του. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό μόλις ολοκληρώθηκε η μαθητεία του σταθμάρχη ρωτήθηκε από τον επιθεωρητή τόσο ο ίδιος, όσο και οι υπόλοιποι συνάδελφοί του αν μπορεί να αναλάβει τη βάρδια μόνος του.

Μάλιστα, ήταν ο μόνος μεταξύ των σταθμαρχών που δήλωσε ότι είναι έτοιμος, για να αναλάβει μόνος του τη βάρδια. Φέρεται να είπε, σύμφωνα με το Star, πως «είμαι έτοιμος να κάνω βάρδια μόνος μου, βάλτε με στο πρόγραμμα». Αξιο αναφοράς είναι ότι κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης συμμετείχαν 14 σταθμάρχες, από τους οποίους οι 13 δήλωσαν ότι χρειάζονται και άλλη εκπαίδευση προκειμένου να είναι έτοιμοι για να αναλάβουν βάρδια μόνοι τους.

Τι θα υποστηρίξει ο συμβασιούχος σταθμάρχης

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο συμβασιούχος σταθμάρχης θα υποστηρίξει στην απολογία του πως δεν αναχώρησε νωρίτερα από τη θέση του, αλλά παρέμεινε σε αυτήν και 15 λεπτά παραπάνω. «Εργάστηκα επί 8 ώρες. Αναχώρησα στις 22:15, δηλαδή περίμενα ένα τέταρτο επιπλέον. Οι προϊστάμενοί μου, μου είχαν πει ότι 8ωρη εργασία θα προσφέρω και δε δικαιούμαι υπερωρίες. Εργαζόμουν από 1/2/2023 και ολόκληρο τον μήνα αναχωρούσα στις 22:15 παίρνοντας το τελευταίο τρένο για Βόλο, όπως μου είχαν πει οι προϊστάμενοί μου. Όταν αναχώρησα από την εργασία μου ήταν όλα τακτοποιημένα. Δεν υπήρχε κάποια εκκρεμότητα», είχε πει ο συμβασιούχος σταθμάρχης.

Στην απολογία του αναμένεται επίσης να αναφέρει πως:

  • Εκτελεί πάντα εντολές
  •  Δεν άγγιξε τον πίνακα ελέγχου
  • Πάντα στη βάρδια ήταν με έμπειρο συνάδελφο

 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA