Μενού
γέφυρα Βαρυμπόμπης
Η γέφυρα της Βαρυμπόμπης | Reader
  • Α-
  • Α+

Οι έντονες αντιδράσεις από τους Δήμους και τους κατοίκους σε Κηφισιά και Διόνυσο έφεραν νέα παράταση στην λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων στους κόμβους της Βαρυμπόμπης, του Αγίου Στεφάνου και του Σχηματαρίου (στην κατεύθυνση προς Χαλκίδα).

Η σχετική σύμβαση ανάμεσα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την παραχωρησιούχο εταιρεία Νέα Οδό έλαβε τριετή παράταση, δηλαδή έως τις 31 Δεκεμβρίου 2027. Αυτό σημαίνει ότι μέσα στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν θα προχωρήσουν τα έργα για την τοποθέτηση και λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων. 

Η... σκουριασμένη γέφυρα της Βαρυμπόμπης και το κόστος διοδίων

Βέβαια όπως έχει αναφέρει ο αρμόδιος Υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, όσο δεν λειτουργούν διόδια στα σημεία, το δημόσιο καταβάλλει ετησίως 25 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση στην παραχωρησιούχο εταιρεία. 

Ο κ. Ταχιάος έχει τονίσει επανειλημμένως την ανάγκη κατεδάφισης της υπάρχουσας γέφυρας στον κόμβο Βαρυμπόμπης, καθώς έχει κατασκευαστεί πριν 60 χρόνια και παρουσιάζει σημάδια καταπόνησης. 

Σύμφωνα με τον ίδιο, η σύμβαση προβλέπει διόδια 0,55 ευρώ στον κόμβο Βαρυμπόμπης και ελαφρώς υψηλότερα στον Άγιο Στέφανο.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA