Μενού
diafimisi
Διαφήμιση
  • Α-
  • Α+

Σάλο προκάλεσε διαφήμιση που προβλήθηκε στην τηλεόραση και στην οποία γίνεται αναφορά με προσβλητικό τρόπο στους οπαδούς του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού.

Μετά τις έντονες αντιδράσεις από φιλάθλους - καταναλωτές αλλά και από τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό, η εταιρεία απέσυρε τη διαφήμιση από τις τηλεοράσεις, ζητώντας δημόσια συγγνώμη από τον Παναθηναϊκό.

Επίσης η εταιρεία σημειώνει πως δεν είχε πρόθεση να προσβάλλει τους φιλάθλους του συλλόγου ή να προάγει την οπαδική βία. 

Η «συγνώμη» της εταιρείας

Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:

«Με αφορμή ένα ατυχές διαφημιστικό τηλεοπτικό σποτ περιορισμένης προβολής, η εταιρία ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ επιθυμεί να διευκρινίσει τα εξής:

Η εταιρία δεν είχε οποιαδήποτε πρόθεση να προβάλλει μήνυμα που θα μπορούσε να θεωρηθεί από οποιονδήποτε προσβλητικό ή ότι προωθεί την οπαδική βία. Η αισθητική και οι φράσεις που χρησιμοποιήθηκαν δυστυχώς οδήγησαν σε παρερμηνείες και δεν συνάδουν με τη σοβαρότητα του Ομίλου μας.

Το σποτ αποσύρθηκε οριστικά λίγες ώρες μετά την προβολή του.

Σε κάθε περίπτωση επιθυμούμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τον σύλλογο του Παναθηναϊκού και τους αμέτρητους φιλάθλους του.

Η εταιρία μας ουδέποτε είχε πρόθεση να προσβάλλει την ιστορία και τον κόσμο του.»

Εξώδικο από τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό

Οργισμένη ήταν η αντίδραση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού που - σε ανακοίνωσή του- δηλώνει ότι θα προχωρήσει σε εξώδικο

«Η προβολή του σποτ του air-fryer Izzy, της εταιρίας Μπενρουμπή που δείχνει δύο χαρακτήρες με γυρισμένη πλάτη να συνομιλούν, να χτυπάει ο ένας τον άλλον, και να εκφράζονται μέσω οπαδικής αργκό  για να μπορέσει να προσελκύσει κόσμο, βάζει με τον τρόπο της το δικό της λιθαράκι στην έξαρση των πράξεων βίας.

Είναι ντροπιαστικό εν έτει 2024 ο τρόπος προσέλκυσης πελατών για ένα προϊόν να γίνεται με αυτόν τον τρόπο σε δημόσια θέα, τη στιγμή που οι επίσημοι θεσμικοί φορείς δίνουμε μάχη για την καταπολέμηση της βίας.

Η «πονηριά» μάλιστα του διαφημιστή (και από όλους όσους πέρασε αυτό το έκτρωμα) είναι σε πολλαπλά επίπεδα ,πέραν της τραγικότητας του όλου concept.

Φροντίζει λοιπόν ο…δημιουργός αυτής  της αθλιότητας επιμελώς ο ένας τύπος (ο ερυθρόλευκος) να χαρακτηρίζεται με προσωνύμιο που είναι ανεκτό και να το χρησιμοποιούν ακόμα και ΜΜΕ που πρόσκεινται στην ομάδα που  υπονοεί η διαφήμιση, χωρίς φυσικά να  φαίνεται το σήμα της ομάδας.

Στον αντίποδα η πράσινη φιγούρα αναφέρεται με έναν χαρακτηρισμό που εκτοξεύουν οι οπαδοί όλων των ομάδων, προς τους αντιπάλους τους, θέλοντας να αναφερθούν ξεκάθαρα σε πράξεις βίας, με την έννοια ότι είναι οι…χαμένοι της υπόθεσης.

Εκτός αυτού η συγκεκριμένη μορφή παίρνει…Παναθηναϊκό χαρακτήρα και φαίνεται ξεκάθαρα το έμβλημα της ομάδας.

Ως εκ τούτου ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος θα αποστείλει εξώδικο στην εταιρεία για προσβολή εμβλήματος και για υποκίνηση βίας και ζητά να αποσυρθεί η συγκεκριμένη διαφήμιση.

Σε αντίθετη περίπτωση ο Σύλλογος θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες.

Η επίμαχη διαφήμιση

Στην διαφήμιση της φριτέζας φαίνονται οι δύο πρωταγωνιστές, με γυρισμένη την πλάτη και φορώντας εμφανίσεις που παραπέμπουν σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό ενώ ακολουθεί ο διάλογος με τις αναφορές σε «γάβρους» και «λαγούς»:

 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA