Νέες επιστολές που φανερώνουν την ελλιπή συντήρηση των τρένων και την υποστελέχωση του ΟΣΕ, έρχονται στη δημοσιότητα και δείχνουν πόσα θα μπορούσαν να είχαν προβλεφθεί ώστε να αποφευχθεί η τραγωδία των Τεμπών.
Συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το Open, ήδη από το 2021 επιστολές είχαν σταλεί στην τότε ηγεσία του υπουργείου μεταφορών προειδοποιώντας για υποστελέχωση, έλλειψη κονδυλιών και ελλιπή συντήρηση.
Το περιεχόμενο αυτών, δήλωνε ότι τα παραπάνω προβλήματα θα μπορούσαν να δημιουργήσουν σοβαρούς κινδύνους στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Ειδικότερα υπάρχει ένα έγγραφο μέσα στη δικογραφία , το οποίο έχει παραδοθεί στον αρμόδιο ανακριτή, από διευθυντή κρίσιμης υπηρεσίας, με ημερομηνία 10/09/2021, και είχε χαρακτηριστεί ως «εξαιρετικά επείγον».
Το έγγραφο, που είχε σταλεί στον τότε υπουργό Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και τον γενικό γραμματέα Χρήστο Τριαντόπουλο καταλήγει στο εξής συμπέρασμα: «Η ελλιπής συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου υποβαθμίζει την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών, αυξάνοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων και συμβάντων».
Άλλο σημείο της επιστολής αναφέρει «Εξαιτίας του ελλείματος αυτού μέχρι σήμερα ο ΟΣΕ διενεργούσε συντήρηση μικρής κλίμακας και κάλυπτε το έλλειμα των λειτουργικών του εξόδων από τον αποθεματικό λογαριασμό του».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο εν λόγω διευθυντής που έστειλε το συγκεκριμένο έγγραφο, δήλωσε ότι μετά την αποστολή δεν υπήρξε καμία αντίδραση από την πολιτική ηγεσία.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.