Μενού
σταση λεωφορειο
Στάση λεωφορείου | Eurokinissi - ΑΡΧΕΙΟ
  • Α-
  • Α+

Το Πόρτο Ράφτη εκπέμπει εδώ και καιρό SOS, καθώς η κατάσταση με την έλλειψη αστικής συγκοινωνίας στην περιοχή, αφήνει τους κατοίκους ανήμπορους να περαιώσουν ακόμα και βασικές υποχρεώσεις.

Αίτημα των κατοίκων, η αποκατάσταση των συγκοινωνιών προς διευκόλυνση τους, σε μία περιοχή όπου οι μόνιμοι κάτοικοι, αλλά και η τουριστική κίνηση τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί ραγδαία.

Συνολικά ο δήμος Μαρκόπουλου θα εξυπηρετείται από από το δρομολόγιο 309Β, μια αστική γραμμή που θα εμπίπτει στην επίβλεψη του ΟΑΣΑ.

Πόρτο Ράφτη: «Παράλυτη» χωρίς λεωφορεία η περιοχή

Αυτή τη στιγμή, οι συγκοινωνιακές ανάγκες των κατοίκων καλύπτονται μόνο από λεωφορεία ΚΤΕΛ, τα οποία φυσικά δεν έχουν δυνατότητες επαρκούς εξυπηρέτησης του κοινού, ούτε των ποικίλων αναγκών του.

Όπως εξηγεί σε ανακοίνωσή της η ομάδα Παρέμβαση για την κοινωνία και το περιβάλλον, οι μόνιμοι κάτοικοι, περισσότερο της περιοχής του Πόρτο Ράφτη, καθημερινά ταλαιπωρούνται καθώς η μετακίνηση τους είναι καθημερινή τραγωδία.

Αν και πληρώνουν πανάκριβα δημοτικά τέλη, η μετακίνησή τους προς τις διάφορες δημόσιες και μη υπηρεσίες, φροντιστήρια, εργασίες, γιατρούς, καταστήματα, χώροι αναψυχής, είναι δραστηριότητες οι οποίες πραγματοποιούνται με απίστευτη δυσκολία.

«Σε αντίθεση με τους πλησιέστερους δήμους,[...] στον Δήμο μας εάν δεν διαθέτεις ιδιωτικό αυτοκίνητο για να φτάσεις στην Λεωφόρο Πόρτο Ράφτη η στην Παπαδημητρίου στο Μαρκόπουλο όπου και περνά σχεδόν κάθε μιάμιση ώρα το ΚΤΕΛ, δεν μπορείς να μετακινηθείς», αναφέρει η ομάδα κατοίκων.

Αναφερόμενοι στο ΚΤΕΛ που υποτιθέμενα καλύπτει τις ανάγκες τους, απαρίθμησαν τα προβλήματα του ιδιωτικού φορέα:

  1. Δεν καλύπτει ολόκληρο το δήμο παρά μόνο 2 κεντρικές λεωφόρους
  2. Δεν έχει αρκετά δρομολόγια (σχεδόν κάθε 1 ½ ώρα μόνο! τις καθημερινές και το Σ/Κ αλλάζει η συχνότητα)
  3. Είναι πανάκριβο, δηλαδή 1,60 € για τη διαδρομή πχ. Πόρτο Ράφτη Μαρκόπουλο, ενώ 1.20 € στοιχίζει από το Κορωπί μέχρι το κέντρο της Αθήνας
  4. Τα οχήματα είναι ακατάλληλα για ΑΜΕΑ, μητέρες με καρότσια που μεταφέρουν τα παιδιά τους, αλλά και για ηλικιωμένους συνανθρώπους μας.
  5. Είναι στενά στο εσωτερικό τους , με αποτέλεσμα να μην διευκολύνεται η ελεύθερη και άνετη κίνηση των επιβατών εντός αυτών.
  6. Οι συμπεριφορές των οδηγών αλλά και εισπρακτόρων, αρκετές φορές είναι απαράδεκτες προς τους επιβάτες.
  7. Η συναλλαγή για το αντίτιμο του εισιτηρίου γίνεται μόνο σε μετρητά και δεν μπορείς να κάνεις χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας

«Είναι απορία μας, πως ενώ ο Δήμος μας, διαθέτει μικρά λεωφορεία, δεν τα χρησιμοποιεί για να κάνουν μια διαδρομή κυκλικής συγκοινωνίας ανάμεσα στα σημεία που επ’ ουδενί εξυπηρετούνται με το ΚΤΕΛ, όπως θα όφειλε ένας πολιτισμένος Δήμος.

Η δημόσια μετακίνηση, η ευημερία, η διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των κατοίκων είναι πάνω από όλα πολιτισμός, υποχρέωση αλλά και ελάχιστο καθήκον ενός Δήμου», καταλήγει η ανακοίνωση.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA