Στη Λάρισα το πάρκο της οδού Κραννώνος στη συνοικία του Αγίου Αθανασίου έχει μετατραπεί σε πάρκινγκ, όπως ανέφερε η εκπομπή «Action Σαββατοκύριακο».
Στην εκπομπή προβλήθηκε το πρωί του Σαββάτου μια φωτογραφία που έδειχνε τα σταθμευμένα αυτοκίνητα το ένα δίπλα στο άλλο στην περιοχή του πάρκου με τους παρουσιαστές της εκπομπής να μην κρύβουν την ελπίδα τους να ληφθούν μέτρα από τις Αρχές, ώστε να εκλείψει το φαινόμενο και το πάρκο να ξαναγίνει... πάρκο.
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.