Ολοένα και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κακή συντήρηση - όπως αποδεικνύεται - των στεγάστρων στα γήπεδα του ΟΑΚΑ. έρχονται στην επιφάνεια λίγα 24ωρα μετά από την απόφαση για «λουκέτο» τόσο στο στάδιο του ποδοσφαίρου όσο και στο ποδηλατοδρόμιο. Παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη και έρευνα από την εισαγγελία αναφορικά με τα προβλήματα στατικότητας στα στέγαστρα του ΟΑΚΑ.
Οι υπεύθυνοι του Ολυμπιακού σταδίου έχουν αποκλείσει με μια κορδέλα τους χώρους περιμετρικά από τις βάσεις στήριξης του στεγάστρου Καλατράβα για λόγους ασφαλείας ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες, ο Καλατράβα είχε αφήσει στην Αθήνα ένα αναλυτικό εγχειρίδιο συντήρησης των στεγάστρων το οποίο όμως… χάθηκε.
Το 2004 όταν κατασκευάστηκε το στέγαστρο Καλατράβα δεν είχε οικοδομική άδεια και για αυτό δεν μπορούσε να συντηρηθεί. Χρειάστηκε να περάσουν δέκα ολόκληρα χρόνια για να την αποκτήσει. Ακολούθησαν χρονοβόρες διαδικασίες διαγωνισμών για τη συντήρησή του αλλά τελικά εξαιτίας των οικονομικών ζητημάτων που αντιμετώπιζε η χώρα λόγω των μνημονίων, δεν ολοκληρώθηκαν.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, όπως αναφέρει το MEGA, η φθορά στο στέγαστρο Καλατραβα μπορεί να μην είναι ορατή με γυμνό μάτι, αλλά αρκετά σημαντική ώστε να προκαλέσει την πτώση του απροειδοποίητα. Μετά την εισαγγελική παρέμβαση είναι σε πλήρη εξέλιξη η έρευνα της δικαιοσύνης για την ασφάλεια των στεγάστρων. Ελέγχονται πιθανά αδικήματα για έκθεση ανθρώπων σε κίνδυνο κατά συρροή και παραβίαση κανόνων οικοδομικής.
Η μελέτη που οδήγησε στο κλείσιμο του ΟΑΚΑ έχει δοθεί στο τεχνικό επιμελητήριο. Το επόμενο βήμα είναι η σύσταση επιτροπής εμπειρογνωμόνων από το Πολυτεχνείο.
Πότε θα ανοίξει και πάλι το ΟΑΚΑ
Αίσθηση στο μεταξύ προκάλεσε η αποκάλυψη του Ολυμπιονίκη και πρώην πρόεδρου του ΟΑΚΑ Πέτρου Γαλακτόπουλου στην ΕΡΤ ότι από το 2011 ζητούσε συντηρήσεις στο ΟΑΚΑ και σχεδόν κάθε 20 μέρες έστελνε σχετικό έγγραφο στο υπουργείο.
Το ΟΑΚΑ θα επαναλειτουργήσει με απόλυτα ασφαλή τρόπο, διαμηνύει η κυβέρνηση. Η πρώτη τεχνική μελέτη για τη στατικότητα των στεγάστρων του εμβληματικού σταδίου αλλά και του ποδηλατοδρομίου διαβιβάστηκε ήδη στο ΤΕΕ, το οποίο θα προχωρήσει τάχιστα σε δεύτερη μελέτη- επαναξιολόγηση, προκειμένου να ερευνηθούν διεξοδικότερα και να επιβεβαιωθούν ή όχι τα πρώτα στοιχεία.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.