Μενού
tilefoniko kentro
Στιγμιότυπο από τηλεφωνικό κέντρο. | Shutterstock
  • Α-
  • Α+

Πρόστιμο ύψους 60.000 ευρώ επιβλήθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης σε εταιρεία είσπραξης οφειλών για «επαναλαμβανόμενες οχλήσεις σε οφειλέτη, ενώ η οφειλή του είχε ρυθμισθεί με δικαστική απόφαση», όπως έγινε γνωστό.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η γενική διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της γενικής γραμματείας Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης επέβαλε διοικητικό πρόστιμο 60.000 ευρώ στην εταιρεία επειδή «προέβη σε επαναλαμβανόμενες οχλήσεις και σε αποστολή εξώδικης επιστολής για ενημέρωση οφειλέτη περί ύπαρξης ληξιπρόθεσμης οφειλής, η οποία, ωστόσο, είχε υποβληθεί σε ρύθμιση βάσει δικαστικής απόφασης στο πλαίσιο του ν.3869/2010 και τηρούνταν απαρέγκλιτα».

Για καταγγελίες

Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν καταγγελία για παράβαση της καταναλωτικής νομοθεσίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://kataggelies.mindev.gov.gr/ (πληροφορίες στην τηλεφωνική γραμμή 1520).

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA