Ένα σοκαριστικό συμβάν έλαβε χώρα στην Ξάνθη, όπου νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, το συμβάν έγινε αντιληπτό σήμερα, Δευτέρα (11/05), το πρωί, όταν το μωρό εντοπίστηκε στο σημείο.
Η μητέρα του ανηλίκου εντοπίστηκε και συνελήφθη με την κατηγορία της παραμέλησης ανηλίκου.
Προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί το πώς έχασε τη ζωή του το νεογέννητο και αλλά οι λόγοι που οι μητέρα το εγκατέλειψε στο σημείο.
Έχει διαταχθεί νεκροψία-νεκροτομή για να διευκρινιστούν τα αίτια θανάτου.
- Γυναικοκτονία στη Δράμα: Οι επισκέψεις του ζευγαριού σε ψυχολόγο και το κλινικό «προφίλ» του 50χρονου
- Κρίνο και Αγκάθι: Η ιστορία και οι πρωταγωνιστές της νέας σειράς
- Μητσοτάκης από Βούλα: «Πολλοί νομίζουν ότι κάνω προεκλογική εκστρατεία - Το 2027 οι εκλογές»
- Βραζιλία: Το ανατριχιαστικό στόρι της 21χρονης που σκοτώθηκε σε «rope jumping»
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.