Επαναλειτουργεί από αύριο, Παρασκευή 15/5, η στάση Τραμ «Ζάππειο» (με κατεύθυνση προς Σύνταγμα) σε νέα θέση επί της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας.
Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, η κυκλοφορία θα διεξάγεται και πάλι σε ολόκληρη τη Γραμμή 6 του Τραμ Πικροδάφνη- Σύνταγμα.
- Το στοίχημα για τη θέση του Κυρανάκη, η πόρτα που έφαγε ο Πολάκης και η προίκα του ΣΥΡΙΖΑ
- Ο μυστηριώδης οικισμός στη Θεσσαλονίκη που εγκαταλείφθηκε με το που φτιάχτηκε το πρώτο σπίτι
- «Έχει ένα sex appeal ακαταμάχητο» - Η παρουσιάστρια που για τον Βασάλο είναι η πιο σέξυ Ελληνίδα
- Τζέιμς Δαλαμάγκας: Πώς ο νούμερο 1 καταζητούμενος της Αυστραλίας έγινε «τσακωτός» στο Αίγιο
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.