Ένα νέο ιδιαίτερο είδος μέδουσας ανακαλύφθηκε από επιστήμονες και θεωρείται πολύ σπάνιο, καθώς έχει παρατηρηθεί μονάχα δύο φορές.

Σύμφωνα με τη Mirror, οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η μέδουσα έχει διάμετρο 10 εκατοστών και έναν κόκκινο σταυρό στο κέντρο της.

Ονομάζεται Santjordia pagesi και μπορεί να βρεθεί μονάχα στην Καλντέρα Sumisu στα νησιά Ogasawara, νότια στο Τόκιο.

Ο André Morandini, καθηγητής ζωολογίας στο Ινστιτούτο Βιοεπιστημών του Πανεπιστημίου του Σάο Πάολο και διευθυντής του Κέντρου Θαλάσσιας Βιολογίας, είπε ότι «το είδος είναι πολύ διαφορετικό από όλες τις μέδουσες βαθέων υδάτων που έχουν ανακαλυφθεί μέχρι σήμερα. Είναι σχετικά μικρό, ενώ άλλες σε τέτοιου είδους περιβάλλον είναι πολύ μεγαλύτερεςς. Το έντονο κόκκινο χρώμα του στομάχου της πιθανότατα έχει να κάνει με την τροφή της».

Οι επιστήμονες εντόπισαν άλλη μια τέτοια μέδουσα κοντά και αναμένουν ότι θα βρεθούν περισσότερες σε μελλοντικές έρευνες στους ωκεανούς από μέλη της ομάδας.

Η προηγούμενη καταγράφηκε το 2002 σε μια τοποθεσία που είναι προσβάσιμη μόνο από αποστολές με ειδικό εξοπλισμό κατάδυσης.

Οι ομάδες ερευνητών πιστεύουν επίσης ότι οι μέδουσες μπορεί να έχουν δηλητήριο, το οποίο διαφέρει  με οποιαδήποτε άλλη μέδουσα που έχει ανακαλυφθεί μέχρι σήμερα.