Το ηλιακό σύστημα είναι τόσο μεγάλο που κρύβει χιλιάδες πλανήτης. Μια νέα μελέτη ερευνά το ενδεχόμενο να κρύβεται ανάμεσα στους πλανήτες ένας αντίστοιχος πλανήτης (πλανήτης 9) που μοιάζει πολύ στη Γη.

Σύμφωνα με την Newyorkpost, Οι αστρονόμοι στην Ιαπωνία αποκάλυψαν την θεωρία τους για έναν πλανήτη «σαν τη Γη» με το όνομα Planet Nine ο οποίος κρύβεται μερικά δισεκατομμύρια μίλια πίσω από τον Ποσειδώνα.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Kindai κοίταξαν βαθιά στην Ζώνη Kuiper με σκοπό την αναζήτηση πλανητικών σωμάτων.

Η Ζώνη Kuiper είναι ένας τεράστιος δακτύλιος που αποτελείται από νάνους πλανήτες, μάζες άνθρακα και παγωμένα πτητικά στοιχεία (μεθάνιο και αμμωνία). Βρίσκεται μπροστά από την τροχιά του Ποσειδώνα και κυκλώνει τον ήλιο όπως και οτιδήποτε άλλο στο ηλιακό μας σύστημα.

Τα ευρήματα της έρευνας υποδεικνύουν ένα άλλο σημαντικό αντικείμενο εντός της ζώνης με ιδιότητες όπως, την βαρυτική επίδραση σε άλλα αντικείμενα που υποδηλώνουν την πλανητική του κατάσταση.

Υπάρχει όντως ο πλανήτης;

Πέρα από τους ερευνητές της παραπάνω μελέτης υπάρχουν και άλλοι επιστήμονες που πιστεύουν στην ύπαρξη ενός πλανήτη παρόμοιο με την Γη στο ηλιακό μας σύστημα.

Εάν οι υπολογισμοί τους είναι σωστοί και με βάση την έρευνα, ο Πλανήτης Εννέα θα έχει μάζα περίπου 1,5 έως 3 φορές μεγαλύτερη από αυτή της Γης.