Μενού
  • Α-
  • Α+

Στην πρώτη του βόλτα με τη νέα του Ferrari ο 45χρονος, Τζώρτζης Μονογυιός, αδερφός της βουλευτή Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας, Κατερίνας Μονογυιού σκοτώθηκε. Στο αυτοκίνητο που είχε παραλάβει λίγο νωρίτερα ο Τζώρτζης Μονογυιός επέβαινε και η σύζυγός του, Αθηνά, η οποία νοσηλεύεται με σοβαρά τραύματα στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας, χωρίς όμως να διατρέχει κίνδυνο η ζωή της.  

Διαβάστε ακόμηΤζώρτζης Μονογιός: Καινούργιου - «Χθες είδα την Κατερίνα Μονογυιού, την ενημέρωσαν για τον θάνατό του και έφυγε βιαστικά»

«Η πρώτη εικόνα που έχουμε δείχνει ότι δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο στο χθεσινό δυστύχημα στη Βούλα, όπου έχασε τη ζωή του ο οδηγός και τραυματίστηκε η σύζυγός του. Συγκεντρώνουμε βίντεο από κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας της περιοχής ενώ έχουμε αναθέσει σε ειδικό πραματογνώμονα να συντάξει πόρισμα». Αυτά τονίζουν στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων πηγές της Τροχαίας για το σοκαριστικό τροχαίο δυστύχημα, όπου το πολυτελές όχημα, που οδηγούσε ο 45χρονος, Τζώρτζης Μονογυιός, έφυγε ξαφνικά από την πορεία του, έπεσε πάνω σε δένδρο και τυλίχθηκε στις φλόγες, με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο ο οδηγός.

Οδηγούσε τη Ferrari για πρώτη φορά 

Ο Τζώρτζης Μονογυιός, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, οδηγούσε για πρώτη φορά τη Ferrari 488 Pista. Όπως λέει και το όνομά της, αποτελεί την ταχύτερη εκδοχή της 488, με στόχο την απόλυτη οδηγική εμπειρία ανάλογη αυτής ενός αγωνιστικού σε μια πίστα. Ενδεικτικά ο biturbo V8 κινητήρας των 3,9 λίτρων αποδίδει 721 ίππους, με το 0-100 km/h να έρχεται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να είναι στα 340 χλμ. την ώρα. 

Το μεγάλο ερώτημα όπως προκύπτει από δηλώσεις του πολύπειρου ειδικού πραγματογνώμονα της τροχαίας Παναγιώτη Μαδιά στον ΑΝΤ1 είναι πώς το υπερσύγχρονης τεχνολογίας ιταλικό υπεραυτοκίνητο έπιασε τόσο εύκολα φωτιά. «Το τροχαίο μου θυμίζει το τροχαίο του Madclip, η εκτροπή είναι πανομοιότυπη» ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο κ. Μαδιάς που είχε χειριστεί την υπόθεση του trapper που σκοτώθηκε όταν η Porsche 911 που οδηγούσε προσέκρουσε σε κολόνα.

Ο πραγματογνώμονας μίλησε για τις συνθήκες, λέγοντας χαρακτηριστικά στον ΣΚΑΪ πως: «στο ρείθρο της νησίδας έχουμε δύο σημεία: και τον εμπρόσθιο δεξιό διευθυντήριο τροχό του αυτοκινήτου, και τον αριστερό τροχό, που σκαρφάλωσε πάνω στο ρείθρο. Εν συνεχεία το όχημα εκτρεπόμενο αριστερόστροφα, προσέκρουσε πιθανότατα (σ.σ δεν έχει δει ακόμα το αυτοκίνητο) με το οπίσθιο δεξιό του τροχό πάνω στον κορμό του δέντρου, και εν συνεχεία το όχημα στράφηκε διαγώνια προς την αντίθετη κατεύθυνση του δρόμου… Αλλά αυτό που μού κάνει εντύπωση και το ερώτημα από το βίντεο που είδα. Δεν έπρεπε να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο με τέτοια ευκολία που πήρε φωτιά».

Όπως εξήγησε ο κ. Μαδιάς, η πρώτη, ίσως και μοναδική επαφή του αυτοκινήτου, ήταν με τον κορμό του δέντρου με τον οπίσθιο δεξιό τροχό, και έγινε και η αποκόλληση του τροχού στο σημείο αυτό. «Επειδή αυτό το αυτοκίνητο έχει τον κινητήρα πίσω, και πάλι, και με τμήμα του κινητήρα, και με τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα που προσέκρουσε σε σταθερό, πακτωμένο άκαμπτο εμπόδιο, δεν έπρεπε, η πρώτη μου εκτίμηση, να πάρει το αυτοκίνητο φωτιά με τόση ευκολία» υπογράμμισε.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA