ΚΟΙΝΩΝΙΑ
14/04/2022 17:38

Skroutz: Νέα απάντηση για τις καταγγελίες πελατών - Οι ενέργειες που έγιναν

«Από τα πρώτα κιόλας σχόλια ανταποκριθήκαμε άμεσα, διερευνώντας την υπόθεση και προχωρήσαμε σε λήξη – διακοπή της συνεργασίας με το συγκεκριμένο κατάστημα» αναφέρει εκ νέου η Skroutz

Newsroom
Κείμενο: Newsroom
Skroutz: Νέα απάντηση για τις καταγγελίες πελατών - Οι ενέργειες που έγιναν
(Πηγή: Pixabay)
Ανάγνωση:

Τη νέα επίσημη τοποθέτηση της Skroutz έφεραν οι αντιδράσεις του καταναλωτικού κοινού, ύστερα από τις καταγγελίες σχετικά με συνεργαζόμενη επιχείρηση, η οποία παρέθετε τα προϊόντα της και μέσω της γνωστής πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών, ωστόσο, αθετούσε τις συμφωνίες και καταγγέλλεται ότι έπαιρνε τα χρήματα και δεν έστελνε ποτέ τα προϊόντα.

Διαβάστε: Skroutz: Τι απαντά η εταιρεία για τις καταγγελίες αγορών από συνεργαζόμενο site που δεν παραδόθηκαν

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Αναφορικά με το συμβάν που έχει προκύψει με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, κατάστημα “365shop”, ως εταιρεία Skroutz επιθυμούμε να διευκρινίσουμε τα εξής: Από τα πρώτα κιόλας σχόλια των καταναλωτών ανταποκριθήκαμε άμεσα, διερευνώντας την υπόθεση και προχωρήσαμε σε λήξη – διακοπή της συνεργασίας με το συγκεκριμένο κατάστημα. Ταυτόχρονα, έχοντας πάντα στο επίκεντρο της λειτουργίας και της δραστηριότητάς μας, την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη των καταναλωτών, προχωρήσαμε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών.

Πιο συγκεκριμένα, αξίζει να αναφερθεί ότι το κατάστημα 365 SHOP GR MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, με έδρα την Κατερίνη, δραστηριοποιούνταν στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz από το 2019, συμμετέχοντας σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων, πληρώντας τις τότε ισχύουσες προϋποθέσεις για ένταξη στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών.

Στις 9/02/2022 προέβη σε αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος με έδρα την Αθήνα, ενώ η αλλαγή αναρτήθηκε επίσημα στο ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο) στις 31/3/2022. Τη Δευτέρα 4/4/2022 λάβαμε τις πρώτες αρνητικές κριτικές για το συγκεκριμένο κατάστημα και ενεργοποιήθηκαν άμεσα οι μηχανισμοί ελέγχου μας.

Το κατάστημα την ίδια ημέρα αφαιρέθηκε από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz, καθώς διαπιστώθηκε η αλλαγή του καθεστώτος ιδιοκτησίας στο ΓΕΜΗ, για την οποία δεν ήταν ενήμερες ούτε οι τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόταν εως τότε το κατάστημα. Με κύριο γνώμονα την προστασία των καταναλωτών, το κατάστημα αφαιρέθηκε άμεσα από την πλατφόρμα και προχωρήσαμε σε άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές ώστε να τους ενημερώσουμε να προχωρήσουν σε αμφισβήτηση της τραπεζικής τους συναλλαγής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Google News
Ακολουθήστε το Reader στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.
# TAGS:
SKROUTZ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
Newsroom
Κείμενο: Newsroom

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ