Μενού
  • Α-
  • Α+

Επιβεβαίωσε την πληροφορία πως στο σημείο της συντριβής του Antonov δεν βρέθηκαν επικίνδυνα στοιχεία, προϊόν του φορτίου που κουβαλούσε το ουκρανικό αεροσκάφος που συνετρίβη, ο εκπρόσωπος της πυροσβεστικής. Παράλληλα, ενημέρωσε πως και τα οκτώ μέλη ήταν Ουκρανοί, ενώ ήδη έχει ανασυρθεί η πρώτη από τις σορούς που εντοπίστηκαν αρχικά από τα drones και στη συνέχεια από τους άνδρες της ΕΜΑΚ.

Διαβάστε ακόμη: Συντριβή Antonov: Εισαγγελική παραγγελία για εποπτεία των ερευνών

Το μεσημέρι της Κυριακή τα μη επανδρωμένα μέσα που συμμετέχουν στην επιχείρηση εντόπισαν τις έξι από τις οκτώ σορούς. Ηδη τα σωστικά συνεργεία έχουν καταφέρει να ανασύρουν την πρώτη η οποία σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες δεν είχε αλλοιωθεί. Σύμφωνα με την ΕΡΤ ενδέχεται το συγκεκριμένος μέλος του πληρώματος να εκτοξεύθηκε μακριά από το αεροσκάφος μετά από την πρώτη πρόσκρουση. Οι διασώστες της ΕΜΑΚ προσπαθούν να προσεγγίσουν και τη δεύτερη σορό ενώ στη συνέχεια θα αναζητηθούν τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος. Σημειώνεται πως ακόμη δεν έχουν εντοπιστεί δύο σοροί. «Πλέον έχει ξεκινήσει η δεύτερη φάση. Προσωπικό του Στρατού και 30 πυροσβέστες θα διαμορφώσουν οδούς ασφαλούς διέλευσης για τη μεταφορά και την απολύμανση των σορών» ανέφερε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής, Ιωάννης Αρτοποιός.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από την πυροσβεστική από την πρώτη στιγμή ακολουθήθηκε το ευρωπαϊκό πρωτόκολλο στην περιοχή, που αποκλείστηκε ενώ ενημερώθηκαν σχετικά και οι κάτοικοι για το τι προτείνεται να κάνουν ώστε να προφυλαχθούν. Επίσης, οι μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν δεν εντόπισαν επικίνδυνες ουσίες. Ειδικά συνεργεία βρίσκονται επί τόπου για να διασφαλίσουν ασφαλείς οδούς για τη διέλευση των κατοίκων, όπως και ειδικές δυνάμεις του ΓΕΕΘΑ για την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών. 

Είχε ενημερώσει πως θα επιστρέψει πίσω

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας το ουκρανικού νηολογίου αεροσκάφος τύπου Antonov 12, απογειώθηκε από τον αερολιμένα της Νις στην Σερβία με οκταμελές (8) πλήρωμα και εντεκάμιση (11,5) τόνους επικίνδυνο φορτίο (dangerous goods). Σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης που είχε καταθέσει στις αρμόδιες αρχές της Σερβίας, το αεροσκάφος θα πραγματοποιούσε πτήση cargo προς το Μπανγκλαντές (Ντάκα) με ενδιάμεσους σταθμούς την Ιορδανία (Αμμάν) και την Σαουδική Αραβία (Ριάντ). 

Στον ελληνικό εναέριο χώρο εισήρθε στις 22:09 τοπική ώρα. Το αεροπλάνο στις 22:37 ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών - Μακεδονίας (ΚΕΠΑΘΜ) ότι λόγω προβλήματος (operation reasons) δεν θα συνεχίσει για το τελικό του προορισμό και ότι θα γυρίσει πίσω στο αεροδρόμιο αναχώρησης. Στις 22:42 πετώντας ανατολικά της Χαλκιδικής ενημέρωσε τους Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στην προσέγγιση Θεσσαλονίκης ότι έχει πρόβλημα στον κινητήρα νούμερο τέσσερα (4) αναφέροντας:  may day φωτιά στον κινητήρα τέσσερα. Η ΥΠΑ άμεσα κήρυξε κατάσταση κινδύνου με την ενεργοποίηση των σχετικών διαδικασιών που προβλέπονται. Στις 22:45 το αεροσκάφος είχε συνομιλία με τον πύργο ελέγχου Καβάλας και ενημέρωσε ότι κατευθύνεται για αναγκαστική προσγείωση. Αμέσως δόθηκε άδεια προσγείωσης για το αεροδρόμιο της Χρυσούπολης στην Καβάλα.  Στις 22:47 το στίγμα του αεροσκάφους  χάθηκε από τα ραντάρ της εναέριας κυκλοφορίας. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA